27 Şubat 2017 Pazartesi

Çelınç'ta 10. gün (10. En sevdiğin ve sevmediğin özelliğin?)

çok yorgunum yaw... yazasım yok aslında ama bir taraftan da inatlaşma halindeyim  Başlandı ise günü gününe takip edilecek hey heeeeeyyyyy.
böyle de bir tarafım var ha, tipime hiç yakışmasa da..
nesse
bugünün sorusu da pek kazıkmış ...

EN SEVDİĞİN VE SEVMEDİĞİN ÖZELLİĞİN

ben sevmediğim özelliklerimden başlamak istiyorum izninizle. ennn ama en sevmediğim özelliğim duygusallığım, anlamsızca, salak bir duygusallığım var ne yazık ki.. oysa olmak vardı şöyle odun, kalas, hissiz, takmayan umursamayan bir tip.. Oh hayat onlara güzel mis misss yaşıyorlar dertsiz tasasız.. Hoş sorarsan pek dertliler ya, o da ayrı.. kimse onları anlamıyor, çok depresyondalar falan..
nesse..

bir başka sevmediğim özelliğim ise bunca tecrübeden sonra hâlâ insanlara güvenebiliyor oluşum... Ne kadar kuşku ile yaklaşayım, bunun lafına sözüne kanmayım desem de birdenbire kendimi o insanın iyi niyetine inanmış ve o kişiyi sevmiş olarak buluveriyorum.. Sonrası genel olarak sıkı kazıklar elbette..
Hâlâ insanların bakışları ile rol yapamayacağına dair bir inanç taşıyorum içimde... Salaklık, zira bakışlarına bakıp "bu beni üzmez ya" dediğim insanlar içinden beni hayatta en çok üzenler çıktı..
salaklık bu diyorsunuz di mi?
haklısınız
baya baya süzme salağım ben
ve bu salaklık da işte sevmediğim özelliğim...

Bir de bazen gülerken kendimi kaybedişime uyuz oluyorum.. Gülüp bitirdikten sonra fark ediyorum ne denli hunharca gülmüşüm ve herkes dönüp bana bakmış. Her defasında kontrollü ol kadın, kontrollü ol kadın, bir daha böyle gülme diye kendimi bir temiz haşlayıp bir sonraki komik hadisede yeniden başa dönüyorum..
yaş olmuş 44 hala ergenler gibi kakakakakakikikikikiki... noooluyosun acabaaaaaa ha noluyosun?

bakar mısınız yahu.. şöyle bir gülme şekli var mı?
kesin bademciklerim görünüyordur ... kesinnnn



Çok agresif bir kadın olmamdan da hoşnut değilim..  Ota bota sinirlenip parlayıveriyorum cadı cadı.. Üstüne üstlük sanırım tipik bir misophonia hastasıyım ki bu çok gıcık.. (misophonia da neyin nesiymiş dedinizse tık tık)

Daha vardır sevmediğim bir yığın özelliğim de, yeter bu kadar... zaten bütün kirli çamaşırlar saçıldı bu çelınç sayesinde ortalığa ... :D

gelelim sevdiğim özelliklerime..
Eh malum akılları pazara çıkartmışlar herkes gidip kendi aklını almış.. O hesap her insan gibi benim de kendimde sevdiğim bir sürü özellik var...

Kitap okuma alışkanlığımı seviyorum örneğin..
Bulaştığım bir işi yüzeysel yapıvermek yerine okunacak ne bulursam okumamı o konuyla alakalı.. Fotoğraf çekmeye başladıktan sonra çektiğimden çok okuduğumun olması gibi mesela..

bunlar fotoğrafa başlayalıberi fotoğrafa dair okuduklarım. Kataloglar ve dergiler ayrı..



Hayvansever oluşumu, o güzelim canlılar için içimin titremesini de seviyorum çok.. Pırçık koltukları didiklediğinde, bibloları kırdığında, oramı buramı dişleyip tırnakladığında sinirlenmek yerine bir gülme gelmesi halimi seviyorum..


Defne ile acayip bir ilişki kurabilmiş olmamı seviyorum.. Zaman zaman deli gibi birbirimizi yesek de birbirimizin vazgeçilmezi oluşumuzu sağlayabilmiş olmamı... Onun özgür ruhunu baskılamadan yetiştirebilmeyi.. (elimden geldiğince)



Sanatseverliğimi de seviyorum.. Anlamasam da kimisini,  saygı gösterebilirliğimi...

Dedim ya her insanın kendisine dair sevdiği özellik çoktur.. Sevdiği için zaten benimsemiştir o özelliği..
daha da yazıp bayıltıcı olmayım iyisi mi..

yorgunum hem bugün çok..

anlatırdım da
uzun hikaye
üşendim yaaa..

haaa canım bir şeyi istemedi mi aşırı tembel oluşum da sevilmeyenler hanesine eklensin
canım istedi mi ayarsız bir enerji ile deli gibi hareket edebilişim de sevilenler hanesine...


şaka maka 10 günü devirdik yalnız
çelınç yarılanıverdi a-aaaaa


2 yorum:

Cocuklu Hayat dedi ki...

Merhabalar,
Çok sıcak bi çhallenge cevabı olmuş.
Güven konusu aslında insanları kendimiz gibi düşünüyoruz sanırım ondan kaynaklanıyor. Yani bende her seferinde salak gibi güveniyorum ve yine hüsran ama yok bende akıllanmam bu huy artık canım çıkmayınca çıkmayacak benden :))
O değil de ben daha önce sizin bloğunuza nasıl denk gelmemişim şaşırdım kendime :)) Bundan sonra sık sık gelirim inşallah.
Sevgiyle kalın...

Yazgüneşi dedi ki...

aaa ne güzellll.. hoşgeldiniz o zaman..
eh
normal bu halimiz
kişiye kişiyi nasıl bilirsin demişler
kendim gibi demiş
hep salak kalalım boşverin...
kazıklayanlar utansın..