21 Şubat 2017 Salı

çelınçta 4. gün (4. Çocukluk kahramanın kimdir?)

Eveeeet buyrun bakalım günlerden dördüncüyeee...

neymiş konumuz

ÇOCUKLUK KAHRAMANIN KİMDİR...

Öncelikle elbette annem... -o doğduğum günden beri kahramanım, hep de öyle kalacak.. ömrü uzun olsun caniçim benim..

fotoğraf 1973 ağustosu 1. doğum günüme 10 gün kala..
kahramanım annişim, ablacanım.. ve yine nokta ağız göz burunsuz bendeniz...

Öyle çok da gözümde büyüttüğüm birisi olmamış düşündüm de.. (babababba egoya bak egoya, ne kahraman olcekler nan benim yanımda der gibi :P)
bir kaç sanal karakter var..

Bir tanesi Küçük Prens, o hem ilk aşkım hem de gönlümün kahramanıdır.. Çocukken de öyleydi, hâlâ da öyle... döner döner okurum kitaptan alıntılar...




Bir başkası Mandrake...
ayyy çok saçma evet
ama gerçek..
deli gibi severdim.. Şimdiki zaman insanları bilmezler mandrakeyi
kendisi bir çizgi kahramandır
sihirbaz...
Kankası vardı Türkçeye nedense Abdullah diye çevirmişlerdi adını ama orijinali Lothar zenci bir prensti kendisi...
sevgilisi vardı Mandrakenin Narda, bir de aşçısı karakuşak sahibi Hojo..

Mandrekenin kubbeli falan çetrefilli yollardan ulaşılabilen uzay üssü gibi acayip bir evi vardı Xanadu...
çok severdim o evi, orada yaşadığımı falan hayal ederdim.. sihirli küpü vardı bi de ... çok fantasrik gelirdi bana

Baş düşmanı Luciphor Mandrake'nin ikiz kardeşi Derek'i yoldan çıkartıp kötü yapmıştı..
Kurgu bir hayli Star wars havasında aslında
aydınlık ve karanlık taraf çok bariz..




Bir de döne döne okuduğum bir kitabım vardı, kaç defa okudum anımsamıyorum bile..
Marry Poppins.. uçan dadı..
ne özenirdim onun dadısı olduğu veletlere... 
kitabım duruyordu hâlâ .. geçen sene defnoş da okudu aynı kitabı :)
Nasıl severmişsem, bir zaman kılıktan kılığa girerek kendimi fotoğrafladığım "mış gibi" projesinde Marry Poppins-miş gibi bile olmuştum .. :D




Ve bir de Tom Sawyer'dan Huckleberry Finn... ne özenirdim o çocuğun o özgür yaşantısına.




ruhum özgür doğmuşum ben, farkındasınız di mi?

sihirbazlar
uçan kadınlar
gezegen gezegen gezen prens
serseri oğlan çocukları

na kız çocuğusun, özensene şeker kız candy olsun, ne bileyim pamuk prensesmiş, sinderellaymış falan...

ayyy yok ne sevimsiz... 
erkek budalası aptal karakterler..
evlenip sonsuza kadar mutlu yaşama budalası tipler
ıyyyy
kusunçç..
.



Hiç yorum yok: