25 Şubat 2017 Cumartesi

çelınç'ta 8. gün ( 8. En büyük çılgınlığın?)

Şimdi hayli çılgın bir kadına

EN BÜYÜK ÇILGINLIĞIN NE

diye sorulursa, o kadına kal gelivermesi normal midir?
Normal olabilir belki,
şöyle ki en çılgın olanları yazamayacağım..
o denli çılgın :D

sırlarımı ortaya dökmeden anlatılabilecek gibi olan bir tanesini yazayım madem.. :D

benim babam sıkı, disiplinli, kuralcı bir insandı -huzurla uysun- öyle kolay kolay dışarıya falan çıkamazdık geceleri.. binbir şaklabanlık yapar çıkardım ama ben yine de..
neyse
yazın teyzeme yollarlardı ablamla beni tatile. Bodruma
teyzem de tabi babamı bildiğinden kurallar koyardı bize.. gece biraz dolaşılıp gelinecek yatılacak vs.
evin bahçesinde ayrı bir oda vardı orada kalırdık biz.. dışardan gelir, iyi geceler diler odaya çekilir başlardık makyaja, giyinip süslenmeye..
teyzemle eniştem ışıklarını söndürdü mü pırrrr dışarı..
sabah onlar uyanmadan yarım saat önce falan dönerdik ..saat 5.30-6.00 da
artık her gece gide gide kanka olmuştuk barmenlerle, bodyguardlarla..
Temple vardı o zamanlar, en çok oraya giderdik. bir köşemiz vardı, bir bira alırdık o bardak hiç boşalmazdı.. yarılandı mı tamamlardı barmen arkadaşlar.. artık nasıl bir içmek hayal edin..
akşam yemeğini es geçmek durumunda kaldığım bir akşam bu tempoda içmişim içmişim saat 12.30 falan gibi başlamak kaydıyla.. sabahın 05:00 i olmuş hâlâ içiyorum..
Bir sevgilim vardı o zamanlar orada, bir tripleşme olmuştu aramızda çıkıp gitmişti, uyuz olmuştum.. onun kankalarından birinin elinden viski kadehini alıp, ne akla hizmetse, fondip yaptım.. bi tuhaf oldum, dedim dışarı çıkıyorum
sahile çıktım, yanda çin lokantası var.. kapanmış tabi
onun ahşap merdivenlerine oturdum...
başta sakin sakin otururken birden bir içim bulandı
kusmaya başladım oracığa
ama saf alkol çıkıyor..o derece..
ayağa kalkayım dedim... ı-ıh ne mümkün.. bekledim biri beni bulsun orada diye :D
ablam gelip buldu
sonra beni eve taşıdılar kollarıma girip, tek başıma yürümem olanak dahilinde değildi çünkü...
teyzemlere yakalanmadan odaya girip nasıl yattım bir ben bilirim.. bir de ablam :D
sabah da kalkıp denize gittim üstelik..
gençlik işte..

bu ve benzeri hikayelerim var işte.
sarhoşluk değil tabi hepsi, pek sarhoş olmam ben toplasak 3-5i geçmez..
ama işte aşağı yukarı böyle ayarsızlıklar.. dedim ya çok fenaları da var da
hayatta yazamam buraya .... :D :D

haa bu arada
44 yaşında saçlarını mora boyatmak çılgınlıktan sayılmaz
di mi?



Hiç yorum yok: