28 Şubat 2017 Salı

çelınç'ta 11. gün (11. Karşı cins karşısında en çok utandığın an?)

Hahahahaaaayyyytttt demiştim bütün kirli çamaşırlar serildi ortalığa diye di mi?
 soruya bakar mısınız?

KARŞI CİNS KARŞISINDA EN ÇOK UTANDIĞIN AN

kıpssssss....
ilk önce biraz düşünmem lazım.. İllaki vardır da, ben öyle pek de utangaç bir tip olmadığımdan şak diye gelmedi aklıma...
...
..
.
hâlâ düşünüyorum; ben öyle fazla pot kıran birisi değilim yaa..
gelmedi işte aklıma bir utanma sahnesi...

hah, aklıma bi şey geldi :D
karşı cinse karşı demesek de
karşı cinsle beraber olarak değiştirsek soruyu mesela?
olmaz mı?
ay niye olmasın ya
oldu bile..

Şimdi Büü ile sevgiliyiz daha karı koca olmamışız... Genciz de haliyle, kanımız kaynıyor.
Buluştuk bir hafta sonu gününde ara sıra gittiğimiz loş bir cafe var, gittik oraya oturduk. Çay kahve falan bir şeyler içiyoruz... Kumrular gibiyiz dip dibe mırıl mırıl...
ben Büü'nün omuzuna yatıyorum, o kolunu belime dolamış falan...
e arada da öpüşüyoruz
ne var çok normal..
tamam peki arada değil
bayağı sık diyelim .... eheheh

oturduğumuz cafenin adeti hesabı eski ciltli kitaplar arasında getirmek.. fransızca, almanca falan..
küt önümüze bir kitap koydu garson
baktık
"bu ne ya" dedik
"hesap" dedi çocuk
"biz hesap istemedik dedi büü pişkin pişkin"
"siz istemediniz, patron gönderdi" dedi çocuk
o zaman düştü jeton ki abartmışız sanırım birasssssss...

parayı ödeyip tüymüş sonra da senelerce o cafeye gidememiştik.. evlendikten nice sonra gittik yeniden..

hâlâ da duruyor... hadise sanırım 2000 senesinde olmuştu 17 sene önce...

işte ben o gün o garson çocuğun karşısında fena utanmıştım....

utanacak ne var
sevişmedik ya
iki öpüştük noolmuş

bu yaşımda hâlâ da öpüşürüm... dövüşene karışan yok.. öpüşene bıdı bıdı bıdı.. uyuzlar..


ama utanmıştım işte o zaman sanki suç işlemiş gibi...

işin en ironik tarafı cafenin o zamanki menüsünün kapağında cadde ortasına öpüşen bir çift fotoğrafı olması idi...
sonra düşündükçe çok pişman olmuştum, menüyü alıp patrona gidip
-değiştir bu menüyü bu kadar tahammülsüzsen demediğim için..

şimdi olsa dakka durmam gider söylerim
gençtim o zaman daha..
pehhhhh..

ne günlerdi yaaaaa

ne günlerdi demişken
şu şarkıyı da dinleyelim bence..
bayılırım...


Hiç yorum yok: