12 Ocak 2010 Salı

agresif kadının komik kızı ve komik kocası

Komik bir adamla evli olup komik bir kız çocuk doğurmayı başarmış bir kadınım ben
Bu kısım güzel
Ancak ben komik değil agresifim :(
Heyheylerim geldi mi tutabilene aşkolsun
Tahammül edilemez bir cadıya dönüşüyorum
İşin en ironik yanı da sinirli olduğum zamanlar vara yoğa esip gürleyip akabinde anlamsız esip gürlediğimi farkettiğimde kendi kendime sinirlenip sinir katsayımı artırıyor oluşum...
Nasııı yani....
Sonuçta durum içinden çıkılamaz bir hal alıyor
kısır döngü misali
ve bunca esip gürlemenin ardından bir sulu sepken yağış geliyor genelde..
Musluklar açılıp şaaaaaar diye fışkırdı mı gözpınarlarımdan yaşlar, ortalık yatışıyor





Neyse ki bana çoğu zaman kahkaha attıran, kahkaha attıramasa da illaki gülümsetebilen komik bir kızım var








ve ciddi komik bir kocam
ben tırlayınca
geliyor
yapıyor yapacağını
sonuç
kocaman kahkahalar......

Hiç yorum yok: