26 Ocak 2010 Salı

Büü'ye doğum günü Yazgüneşine hediye

Şart ya
benim hayatımda ille bişeyler öööle olur olmaz zamanda ters gidecek
ve ters giderken de illaki üst üste çakışacak ya
kural bu


Fotoğrafa takık vaziyetteyim ya nicedir
Dedik hadi ders alalım bi arkadaşımla
dersin başladığı akşam çıktık dersten gözümde hafif bi batma var bir kaç gündür devam etmekte olan
tuvalete gideyim dedim
aynaya baksam ki
sağ göz kan çanağı
hani bildiğin kırmızı, pembemsi falan değil yani
zaten ertesi gün işe de gidemedim
kornea aşınması teşhisi
rapor
şu bu
hikaye malum zaten
yazdım önceden

eee iyi de
ders ücreti ödendi
telafisi yok
nolcek
hayır göz görmeyince fotoğrafçılık dersi almışın kime ne fayda....


yok bırakmadım
bu vaziyette gidiyorum
illa ki gidiyorum
(bu arada sağolsun   Hoca, "sorun yok sen iyileş, kaçırdıklarını telafi ederim ben takılma buna" diyerek desteğini attı, saygıyla eğilirim önünde..)


Büükuş ikiletmeden sipariş etti istediğim makineyi
süper bi şey
bana göre tabi
lakin
ödüm koptu
menüsü falan bi acayip
becerir miyim görcez hep birlikte birlikteee...


Artık çeker çeker yayınlarım burda muhtekulâde sanat eseri fotoğraflarımı :)
öğrenebilirsem tabi ;)


sözde Büücüğün doğum günü kutlandı

hediyenin büyüğü bana alındı..

Ha bu arada
Doğum günü dedim de
Büücük için organize ettiğim 40. yaş sürpriz parti de bu göz rahatsızlığım zamanına denk geldi
daha iyisini hayal etmiştim
ulaşamadıklarım oldu
kafamda planlayıp uygulayamadıklarım oldu


ama gelen sevgili dostlarımız, aile fertlerimizle
süper bir gece idi
katılan herkese sonsuz teşekkür
mekan yine Kalender Zebra...


Devasa yeni makinemle değilse de
eski emektarla çekilen fotolardan örneklemeler eklediklerim




Yaptım evet noolmuş
Masaya çıktım
ne var
Yaptım
Yine Yaparım
ehe he

Hiç yorum yok: