27 Ocak 2010 Çarşamba

Tadım Yook Tuzum Yoook

Tatsız tuzsuzum bu aralar
gözlerim baş sebeptir elbette de
şu kış mevsimi de tuz biber ekmiyor değil hani bunun üstüne
(hayır madem tuz biber ekiyor kış tatsız tuzsuzluğuma
nasıl oluyor da tatsız tuzsuz oluyorum ki?
o da ayrı muamma)


yok aslında kendimle bir problemim
barışığız hala
yok küsmeye niyeti kendimin ve benin birbirlerine




bu aralar peeeek sevimsiz ve çirkin hissediyor oluşum da tadımı kaçırıyor mudur ki?




yok yok
gözlük takıyorum diye değil
enteresan gelecek belki ama
gözlüklü Yazgüneşini çirkin bulmuyorum ben
nck
sevimli bile buluyorum hatta
e önemli olan da insanın kendini nasıl gördüğü olduğuna göre
gözlükle ilgili sorunum yok


yani görünüş anlamında elbette
yoksa göremiyorum ya yeterli
sinir bozucu tabi flu bir dünyada yaşamak
öleeee sis perdesi ardından bakmak dünyaya :)


Kendimi ortaokul yıllarımdaki halime benzetiyorum
çocukmuşum hissiyatı sanki
muhtemelen bu çocuk gibi gözükmekle değil de o zamanları anımsamakla ilgilidir
3.5 yaş ile 16 yaş arasını gözlük kullanarak geçirmiş biri olarak..




neyse dağıtmayım konuyu
yine bir yerden girdim
nerelere geldim belli değil


ne diyordum
haa
çirkin hissetmek


bunun sorumlusu da kış elbette
ah kış ah
niye sevemedim seni bilmem ki...


sevmiyorum yaa zorla mı
kalın kalın çoraplar, kaba kaba lap lup botlar, tozluklar
kazak hırka mont şapka...
poofff
atkı eldiveni unuttum zaten nicedir
daralttığından beni onlara sahip olmak
donsam da
"yok teşekkürler almayım ben"
demek ilk tercihim...
lahana gibi
(ya da aysberg marul :) modernize ettim deyimi :P)
aynaya bakasım yok
bu vaziyette insan kendini nasıl güzel hissedebilir ki? !!!


Yaz gelseee


ya da belki daha iyisi
ben şöööööle toplasam tası tarağı
alsam kendimi götürsem yaz olan bir yere
Avusturalya mesela (yuh!!)
(aman iyi be Tayvan olsun tamam... !!)
hayır nasıl gidiyosam
evi barkı çoluğu çocuğu işi gücü bırakıp...


gitsem gitsem derim de
gidemem elbet
gidesim var demek herhalde en iyisi
e malum
-sim olan her şeyi yapsaydım şimdiye
ohooooooo...


tatsız tuzsuzum bu araaaa
hem valla
hem billaaaaa


Hiç yorum yok: