13 Ocak 2010 Çarşamba

biri beni durdurur mu?


Biri beni zaptetsiiin....
Oldum olası bir kitap kurdu oluşum yetmezmiş gibi
Kitapçı kurtluğum da vardır serde
Lakin capon balığı beni sollayarak bu kitapçı kurtluğunda çook ileri gitti benden, boynuz kulak misali

Hayır elbette şikayetçi değilim
Nihayetinde capon yaşında kaç çocuk alışveriş merkezlerine gittiğinde "oyuncakçıııı" yerine "kitapçııııııı" diye mızmızlanır ki?


Yalnız sorun şu
Bu kadar çok kitapçı ziyaret edince ne oluyor
Her sefer elimde kocaman bir poşet oluyor elbette kapıdan çıkarken...
ve elbett o poşet sadece caponun kendine seçtiği çocuk kitaplarını içermiyor


Kitap alamanın nesi mi kötü?
Kim dedi kitap almak kötü diye


Süper


de


yetişemiyorum okumaya
Hayatımda ilk defa kütüphanemde alıp yığdığım ama henüz okuyamadığım kitap sayısı onlu rakamları geçti...
Bu şekilde almaya devam ettiğim sürece hiç yetişemeyeceğim ve aklım o yığında kalmaya devam edecek

eee bu stres yaratıyor bende

çünkü hepsini merak ediyorum...
çatlıyorum hattaaaaa

bir de okuyup hepsini sömürüveresim var
şöyle rahatça kanepemde kaykılıp, kitaplarımı yanıma dizip, sehpama bira mı olur artık, kahve mi neyse depolayıp, okumaya başlayıp,
okuyup okuyup okuyup okuyasım var...

biri beni durdurur mu acaba
stoğumu eritene kadar kitap almamı engelleyecek bir Allahın kulu?

Hiç yorum yok: