2 Ocak 2010 Cumartesi

E buyur bakalım

Hoşgeldin sayın ve sevgili 2010
Buyur bakalım
hoş buyur demesek
buyurmayacak mısın sanki...
laf işte

Öncelikle belirteyim senden iyi bir performans bekliyorum...
Hastalık, huzursuzluk, kavga, gürültü ,savaş, terör, şehit, kuraklık, afet..... ve daha binlercesi gibi sevimsiz kelimelere içerdiğin 365 günde prim vermezsen iyi olur
bak benden söylemesi
haa ben ille vereceğim dersen
çekip gittiğinde
kimse iyi hatırlamaz arkandan bilesin

sonra Aralık gelip de tası tarağı toplamaya başladığında pişman olup da "vaay ben ne ettim" dersen, "uyarmadı" diyemezsin en azından

Bir boy büyük kardeşin 2009 öyle pek de harika anılar bırakmadı dünya için bilmem farkında mısın

ha benim için iyi geçti ne yalan söyleyim...
bu durumda senden bekleyeceğim başarı noktasına yerleşen çıta biraz yüksek
göreyim seni geç bakalım büyük kardeşini
yükselt çıtayı...

hadi bakalım Yeni Yıl
Aldın bayrağı
başla koşmaya
kim tutar seni......
Tam yol ileri.....

Hiç yorum yok: