5 Ocak 2010 Salı

Kızıma Yeni Yıl Mektubum



ASLEN KIZIMA YAZDIKLARIMI ESKİ USÜL KALEMLE DEFTERE YAZIYORUM BEN
BİLDİĞİNİZ GÜNLÜK İŞTE
ONA ELEKTRONİK ADRESLER DEĞİL
YER YER KARALAMALI YER YER YIPRANMIŞ
KİMİ YAZILARI DAMLAYAN GÖZYAŞLARIYLA DAĞILMIŞ
YALNIZ HİSSETTİĞİ ANLARDA GÖĞSÜNE BASTIRIP KOKLAYABİLECEĞİ
ANNESİNİN OKUNAKSIZ ELYAZISIYLA DOLDURULMUŞ
DEFTERLER KALSIN
DİYE 
AMA YENİ BİR YIL
YENİ BİR BAŞLANGIÇ MADEM
ORAYA YAZDIĞIMI BURAYA DA KAYDEDEYİM İSTEDİM...
SEBEPSİZ
ÖYLESİNE...


"Yeni bir seneye merhaba dedik... İnsanın yaşı ilerledikçe zaman daha hızlı akıp gitmeye başlıyor sanki. Sen gözümün önünde günden güne serpilip büyüdükçe, hele hele boyundan büyük oldukları hissine kapıldığım laflar ettikçe, inanamıyorum geçen zamana...


Her geçen gün, geride kalan her yıl büyüyor, gelişiyor, kişiliğini iyiden iyiye oturtuyor, tam bir küçük insan oluyorsun gözlerimin önünde. (Ben de bu arada yaşlanıyorum elbette ama bu söz etmeyi hiç de istemediğim bir mevzu)


Canımın parçası 2000'li yıllara gireceğimiz zamanlar dün gibi hatırımda.. Şimdi onuncu seneye dönmüş olması hakikaten inanılır gibi gelmiyor bana...


2000'li yıllar bana bir diğer yarı, bir eş getirdi başlangıçta... Babanı... 2001'di
Ve sonrasında SENİ 2005'di...


Sen çok özel ve güzel bir varlıksın benim için her şeyim....


İlk gençkızlık yıllarımda hep hayal ederdim, diğer yarım, ruh eşim olabilecek bir adamdan dünyaya getirdiğim bir kız çocuğu...
Şimdilerde bazen bir anlığına dehşete kapılıverdiğim oluyor biliyor musun? Sanki bir rüyadaymışım da uyanınca her şey yok oluverecekmiş hissi. Saçma olduğunu biliyorum...
Bildiğim bir başka gerçek, uzun süre gerçekten yürekten arzulayarak ve gerçek olacağına inanarak hayal edersen, oluyor. Ben o yıllarda çok canı gönülden hayal kurmuşum demek ki...


Çok şanslı bir kadınım ben küçücüğüm. Sen dünya üzerinde onca kadın varken anne olarak kendine beni seçtin, gelip benim rahmime yerleştin diye ben çok şanslı bir kadınım...


Benim varlığım senin var olmanla anlam buldu, bunun bilincine her geçen gün daha fazla varıyorum küçük meleğim...


Sevgi denen şey o kadar engin, o kadar uçsuz bucaksız ki, verdikçe veresi geliyor insanın. Sevmekten hiç korkup kaçmadım biliyor musun canımın içi hayatım boyunca. Hor görüldüğü oldu, küçümsendiği iletmeye çalıştığım sevgimin. olmadık insanlara verdiğim ve olmadık acılar çektiğim oldu zaman zaman. Yanlışlıklar yaptığım oldu içimden taşan sevgim yüzünden ve hala da yaptığım ve sanırım ömrümün sonuna kadar yapacağım. Ama, inan üzüm gözlüm, hiç ama hiç pişman olmadım. Benim hor görülen sevgim değil onu hor görenlerdi aslında utanması gerekenler. Ben hiç utanmadım sevgimi söylemekten her kim olursa olsun. İkili ilişkiler ya da dostluklar ya da içinde sevgi olabilecek her şey için. Ve güzeller güzelim senin doğumunla "bir insan en fazla ne kadar sevebilir"i yaşadım ya; bana bunu yaşattın ya... Geri kalan ne varsa hikaye şu kavanoz dipli dünyada


İyi seneler küçük prensesim
Sana, bana, babana, tüm ailemize, tüm sevdiklerimize harika bir yıl olsun 2010...
Daha nice nicelerine birtanem
Hoşgörüyle
SEVGİYLE....................


Annen"

Hiç yorum yok: