27 Nisan 2011 Çarşamba

EN 3....

hmmmm
mimlenmişim
isim verilmeden
lakin kastedilerek
cin gibiyim ya
bi bilişte bildim
di mi NİL'im
:))))

konu
EN 3

ayy zor ama ya
seçemem ki ben kolay kolay...
ilk aklıma geliverenler şeklinde yanıtlasam ben misal?
olabilir mi
bal gibi de olabileeer
neden olabilemesin ayrıcana
di mi ama :))



EE HADİ BUYRUN O ZAMAN
ben
BU EN 'LER DE BENDEEEEEN

En sevdiğin 3 görsel;
Tabi ki kızım kuzum,
Yokuşbaşından Bodrum kalesinin görüntüsü,
Şu ya da bu şekilde mutlu edebildiğim bir insanın -herhangi herkes olabilir- yüz ifadesi


En sevdiğin 3 ses;
yine kızım kuzum,
latin ezgileri
sahile ya da kayalıklara vuran dalga foşurtusu

En sevdiğin 3 tat;
Efes bira {(Efes - Nes - Nefes :))))  -- ©Nil Mavikadın}
Antepfıstığı
Dondurma


En sevdiğin 3 koku;
kızım kuzumun ensesindeki o tarifsiz koku
bodrum king mandalinasının kokusu
sabah yataktan kalkmadan burna ulaşan kızarmış ekmek ya da anne kurabiyesi kokusu

En sevdiğin 3 his;
Kızımın "anne seni çok seviyorum" diyerek bana sarıldığı an hissettiğim
çoook kirli ve yorgunken banyoya girdiğimde suyun tepemden aşağı inerken bende bıraktığı hissiyat
çoook sıkıştıktan sonra tuvalete gidildiği vakit hissedilen rahatlama duygusu
(bir şey daha var ama yazmayacağım nck nck nck... ama bende yani :P
aa bi de susuzluktan dudaklarım kurumuşken lıkır lıkır buz gibi su içmek bi deeee çoook uykusu gelir de insanın tertemiz sabun kokan bir yatağa uzanıp anında dalar ya o his, bi de çoook acıkınca ağza atılan ilk lokmanın verdiği his...., ohooo say say bitmezmiş ki...)

Susup yok olayım en iyisi :))

8 yorum:

Elif Gizem dedi ki...

mimlenenlerden biri de benim. ben de isimsizim :)) bu arada bloğun yeni düzenlemesini sevdim :)

Yazgüneşi dedi ki...

naıl da biliyoruz kendimizi ne hoş ne hoş

sevmene sevindim :)

nil dedi ki...

yerim ben sizi, nasıl da şanslıyım ben leb demeden leplebiyi yiyen, elbette ki buz gibi bir efers yanında, cin gibi kadınlarla çevriliyim :)))

bu arada efes+nes= nefes formülünün patenti bana aittir bildireyim, izinsiz kullanılmaya ;)

nes'im saydığın 3. hissi düşündüm de yazamadım, hisli, romantik mavi bir kadın imajımı bozmamak adına, yoksaaa var mı öyle mutlu bir his şu dünyada, hihihihi :D

teşekkür ederim samimi yanıtların için, fotoğrafla kattığın espiri de ayrıca takdire şayan not düşerim efenim, bir sürü de öperim.

Yazgüneşi dedi ki...

patentle ilgili hemen gereken yapıldı Nilim...
fotoğraf da bi komik dimi şebek gibiyim aynı ehüheheh

senden gelen bir mimi yanıtlamak zevkti bitanesim..
öpüldün

--3. his ayyy evet yaaaa nefis ama kabule etmek lazımki, hele bolca efes sonrasında ahahahah--

derindenizbaligi dedi ki...

itiraf: 3. his benim de aklıma geldiydi de yazmadıydım =D

Yazgüneşi dedi ki...

hmmmm ben bütün kirli çamaşırı serdim ortaya yane
ehüheheh :)

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

Mimlendin:) Görüşmek üzere:)

derindenizbaligi dedi ki...

hislerimize tercüman oldun diyelim =P