4 Nisan 2011 Pazartesi

Evvel Zaman İçinde

IMG_8117
Bir varmış Bir Yokmuş
Develer tellal Pireler berber İken
Ben annemin beşiğini tıngır mıngır sallar iken
Bir sürü peri varmış bir diyarda...
üzüm yetiştirir, şarap içer
Taştan evlerinde yaşaaaar giderlermiş huzurla, mutlulukla...........


Millet nerelerden geliyor görmeye bu muhteşem mekanı...
km.lerce ve hatta deniz aşırı yol yapanlar var sırf görmek için..
ve benim burnumun dibi
ve bunca yıldır gidip de görmüşlüğüm yoktu

Kapadokya sözünü ettiğim mekan...

IMG_8139.CR2
Boşuna "peri" bacası dememişler o kaya oluşumlarına

IMG_8096.CR2

Periler diyarı gibi...
Büyüleyici
Çok memnunum gidip görme şansım olabildiğim için...

IMG_8052.CR2

Portre atölyemizin bir gezisi idi bu..
Tuğrul Hoca'nın önderliğinde
ama en çok Atakan'ın çabası, özverisi ve koşturmacası ile...
Ben de -daha ufak çapta olsa da- hep koşturduğumdan organizasyon işlerinin peşinde, bilirim pek zordur... Üstüne üstlük mutlaka şikayet edenler çıkar.
Ama bu gezide şikayet edeni duymadım ben.. Belki oldu da bize yansımadı bilemiyorum
ama olduysa da etrafa yansımaması bile bir başarı bence...
Buradan bir kez daha tüm katılan dostlara ve organizasyonda emeği geçenlere teşekkürlerimle...

IMG_8003.CR2

Ben büyülendim
Bu şarap diyarına
Kuvvetle muhtemel gitmek çekecek canım bunun sonrasında her vesileyle...

12 yorum:

nil dedi ki...

birkaç kez gittim kapadokyaya, birkaç kez daha giderim :) çok keyifli yerler, hele ki tarihe dokunarak gezmek ayrı bir his...

güzel bir gezi olmasına sevindim canım, fotoğraflar da bir harika, papatyalı olanı kendime seçtim. veee, o şarapları bensiz içmeyi düşünme bile sakın :)))

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

balon yok muydu bir karedeöyle aradı gözlerim.Fotolar süper, biz ne zaman buluşcaz:)

Yazgüneşi dedi ki...

mavimm..
şarabı önce damağında, sonra midende bil.. ister öylece ister sıcak hale dönüştürülerek.. seçin artık :)

Sinemcim ayıp bize bi buluşamadık noolur en kısa zamanda ayarlayalım
maalesef balonlar havalanmamıştı, sanırım hava çok müsait değildi
ben de balonlu kare çekmeyi isterdim çok ama olamadı işte
umarım başka sefere

Sazan dedi ki...

Fotoğraflara bayıldım bayıldım bayıldım...

Şarap için ise sadece şunu söyleyebilirim; içim gitti :)

Öperim.

Şerife dedi ki...

nevşehirli olmama rağmen bu güzellikleri sadece üniversitede okul gezisinde göre bilme imkanım oldu
ama sizinde gözlemlediğiniz gibi muhteşem bir yer

y. dedi ki...

nes, sacred hause diye butik bir otel var oralarda, birgün git, çek isterim. ben genelde gittiğim yerlerde yaşama telaşına düşerim, o yüzden ellerim bomboş döndüğüm çoktur. ama buralarda ortamlada birleşinceinsan kendini bu çağın dışında bir ruh gibi hissediyor, hani hızla geçen bulutların arasından etekleri yerleri süpüren bir gölge gibi.
sen beni hep şaşırtıyorsun fotoğraflarınla, hani denir ya sana bakmak aynı anda birkaç kadına ve çok büyük bir yüreğe bakmak gibi.

sevgiyle.

Yazgüneşi dedi ki...

Sazanım, evde var Kapadokya şarabım
ve nefis sıcak şarap yaptığım rivayet edilegelir
bir gün çıkıp gelsen misal kadeh dostluğuna ban
olmaz mı?

Efe'nin tatlı annesi:) Ankarada olup da bu yaşıma kadar görmedim diye hayıflanıp duran bana iyi bir örnek oldun Nevşehirliolup da Üniversite yaşında gördüğünü söyleyerek
Yalnız değilim demek ki dedim :)
öptüm bi de

Sazan dedi ki...

Olmaz mı hiç? :) Koşar adım gelirim hem de...

Ya da sen kapıp gelirsin şarapları Antalya'ya, taşınıyorum ya ben :) Balkonda kurarız bi sofra.

Gerçi daha ev tutmadık ama :)

Yazgüneşi dedi ki...

Canım y.
o otele gideceğim
söz sana
ve oradaykn ruhum bir nefes üfleyeceğim senikine
hissedeceksin...

sen nasıl da çözdünse beni
içimde oaraya buraya sıkışmış onlarca kadın var gerçekten...
ve fakat tek yüreği paylaşıyor hepsi de

ve o yürekte yerin var ;)
hiç unutma..

Yazgüneşi dedi ki...

ohh mis vallaha
onu da yaparız
onu da...
kim tutar bizi sazanım :))

Şerife dedi ki...

babamın işlerinden mi babamın ihalliğindenmi bilmiyorum ama kendi kararlarımı kendim verene kadar malesef göremedim nevşehiri birde istanbulda yaşayınca gitmek zorlaştı ne zaman ankara ile tanıştım o zaman görebildim memleketimi :)
sevgilerle

Yazgüneşi dedi ki...

olsuuuun
zararın neresinden dönsek
kâr :))))