8 Nisan 2011 Cuma

Yalnızlık Nasıl Çöker Senin Kentine?

Bu Kente Yalnızlık Çöktüğü Zaman (tıkla kırmızıya gelsin ruhuma dokunan notalar)

Yalnızlık nedir Lodos? Nedir yalnızlık... Bir başınalıkla aynı mıdır? Yoksa en çok kalabalık içindeyken -çok başınayken yani- mi yalnız hisseder insan?
Senin kentine çöktüğünde yalnızlık, o zamanlar ne oluyor sence Lodos?
Ben yorgunum bu ara Lodos
Senin ılık esintine yüzümü dönesim dahi yok diyeyim ben
sen anla....
oysa bilirsin ki senin bunca önemli oluşun hayatımda
-diğerleri gibi-
alacağını aldıktan sonra arkanı dönüp gitmediğindendir... Bundan alacağımı aldım, bu gitsin öteki gelsin demediğinden... alacak bir şey peşine düşmediğindendir...
ama ben Lodos
senin esintine bile sırtımı döndüm işte

P1560339

kapımı kapatamadım hiç dış dünyaya bilirsin..
-hoş onu da öğreneceğim günü gelince Lodos, söz, sen öğretecektin ya, hatırladın değil mi...?"
şimdilik sırtımı döndüm işte, bir yerden başlamak gerekli nihayetinde...
"senin ılık esintine bile..."
yorgunum Lodos..
ben dedim
sen anladın işte


öyle...

4 yorum:

derindenizbaligi dedi ki...

Mavinin Güncesi'ndeki, C.S. Tarancı'nın şiirini yazmak istedim buraya Nes:

can yoldaşın olmazsa olmasın
yalnızım diye hayıflanmayasın,
eğilmiş üstüne gökyüzü masmavi
bir anne şefkatine müsavi.
üç adim ötede deniz
dosttur, ne öfkesi ne durgunluğu sebepsiz.
bir derdin varsa açabilirsin ağaçlara
ağaç yaprak verir, sır vermez rüzgara
ve kış yaz,
dalda kuş eksik olmaz
dağ başında duman
yalnızlık nedir göreceksin öldüğün zaman.
cahit s. tarancı

Yazgüneşi dedi ki...

Bitanesi
SENİ SEVİYORUM.....

nil dedi ki...

sadece şunu söylemek istiyorum, benim bu şarkıya sığındığım çok geceler olmuştur.yalnızlığını bozmadan usulca çıkıyorum....

Yazgüneşi dedi ki...

Mavikadınım
SENİ SEVİYORUM