2 Ocak 2012 Pazartesi

bütün aşklar menekşe kokar.....

"git" deyince gitmek kolay değildi be adam..
 "git" dedin.. bildim ki 
gitmeliydim
her gidiş aslında kendinden daha büyük bir parça bıraksa da kalanda
kalandan da alıp koparıyordu bir parça..
ben 
ben kıyamadım senden parçalar kopartmaya.. elim varmadı
ama kaçınılmazdı.. doğanın kanunu bir anlamda
buna sebep

menekşe kokunu aldım yanıma
sen bilir miydin menekşe koktuğunu..? 
bilmezdin... 
ben sana bunu hiç söylemedim.. menekşelerin kokusunu bile bilmez ki çok insan... 
oysa
seni tanıdığım günden bu yana bütün menekşeler aşk koktu bana...
şimdi "git" dedikten sonra sen bana...-madem ille de kopartmalıydım bir parça- menekşe kokunu aldım yanıma
....

bağışla


bundan sonra
bütün aşklar menekşe kokar artık bana......

1 yorum:

beenmaya dedi ki...

aşk kokusu hele bir de menekşe rengiyse sindi mi bir kez üzerine geçmek bilmez...