22 Ocak 2012 Pazar

yeni evin ilk partisi

beni bilenler bilir
severim ev buluşmalarını
özellikle kış aylarının sıcak şarap-peynir geceleri meşhurdur bizim evin
ev bul al yaptır arada soyul toplan taşın yerleş derken uzuuuuuun zaman olmuştu bir atraksiyona ev sahipliği yapmayalı
dün akşam kıralım dedik şeytanın bacağını
bizi karanlık oda ekibi kolay kopmayacak bir gruba dönüştü ya
o ekibe bir de özlem-oytun özge ile aydınlık adam serhat ve perihanı da ekleyerek toplaşalım dedik, ayşesi bitanesi zaten handiyse aileden (o derec ki yazının ilk halinde ismini zikretmemişim büü defne ve nes dememk gibi bişey yani, özüüüür bitanesiiim)
ne yazık ki selen (eşi) rahatsız olduğundan ilker ve atölyede bulunması gerektiğinden oğuz ve dolayısıyla nazlı katılamadılar
ama bir araya gelebilenler olarak nefisss zaman geçirdik...
pozitif elektirik yükleyenleri ile zaman geçirmesi kadar iyi gelen ne olabilir ki insana :))

eh yaptık açılışı
gelir bundan sonra devamııı



11 yorum:

Adsız dedi ki...

ne guzel bir partiymis :)
bende cok severim evde ki bulusmalari
zaman daha kaliteli geciyor :)

Adsız dedi ki...

tekrardan hayirli ugurlu olsun evin yaz gunesi :)

Yazgüneşi dedi ki...

değil mi ya hoş oluyor
ve çok teşekkürler tabi ki :))

beenmaya dedi ki...

hey maşallah maşallah diyorum bir de tekrar hayırlı uğurlu olsun :))

p.s: ben gelince çok daha fenasını istiyorum haberin ola :))

Yazgüneşi dedi ki...

mayam teşekkürler :9

sen gel de bi hele
ben neler neler yaparım :)

derindenizbaligi dedi ki...

ühü böhü ='( benim adımı yazmamışsın... ben de vardım o gece.... ühü böhü ='(((
=D

Yazgüneşi dedi ki...

ahaha hakkaten bitanesi çoook özür dilerim
seni o derece evin insanı bellemişim ki yazmamışım bile hani zaten ortamda olmayışın düşünülememiş bile, hemen ekliyorum can içim

derindenizbaligi dedi ki...

böyle kaprisliyimdir işte... huyum kurusun =D

Yazgüneşi dedi ki...

sen ve kapris...
yok canım... sarıldım öptümmmmmm

derindenizbaligi dedi ki...

yazıyı okumadan önce yoruma yanıtını okumuştum, sonra yazıyı da okudum =) ciddi ciddi eklemişsin, yerim seni Nes =))))))

Yazgüneşi dedi ki...

ben seni yerim esas
can içiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii