31 Ocak 2012 Salı

Minik Tasarımcım...

çizim yeteneğine sahip bir insan olamadım hiç...
becerenlere özenirdim her daim..
çizgilere hayat verebilmek büyülü bir şeydir hep benim için...
şimdilerde her gün, günde bir kaç kez bazen çok kez
kızıma hayran oluyorum..




evet her anneye evladı özeldir, yeteneklidir, çok başarılıdır falan filan
ve ben de Defnenin bir çok yaptığını abartıyorumdur elbette

ama konu çizimse

bence abartmıyorum
bu çocuk bu işi harbi harbi iyi yapıyor.. zira henüz 6 yaşında kendisi

şu top model çılgınlığına tutuldu bizim kız da

aslında bu biraz daha büyük yaş grubu kızların tutkusu ama bizimkinin çizim yaşı sanırım 6 nın biraz üstünde ki bu top modellere takık

sadece yüzü ve vücudu olan barbie bebek tipli kızlara saç makyaj kıyafet ayakkabı çanta takı işte akla ne gelirse tasarlayıp çizmeye dayanan bir sistem bu...

model dolu bir kitapçık
alıp doldurabiliyorsun



Defne bunları kaşla göz arasında gözümün önünde tasarlayıvermiş olmasa inanamayacağım bir yerlerden kopya çekmeden kafasından uydurarak yaptığına ama şahidim işte
cırt cırt cırt iki dakkada çizip boyayıp koyuyor kerata
vallahi kıskanıyorum...

bu cowgirl :)

lolipoplu elbiseli lolipoplu kız 




bu kuru kafalıymış, ne biliyosa; 
ayak bileğindeki çiçek dövmesine dikkat çekerim

bu çok seksi...
hmmmmmmmm

bunun saçları rapunzel kıvamında
0

bunun ayakkabılarına bittim
dolgu topuk çalışılmış :))
şortunun cep kenarlarına pembe biye yapmış..
pesssss

bu benim favorim
sıra sıra rengarenk saçaklı yere kadar çarliston tarzı elbisesi
saçı, makyajı, takısı... süper bence..



11 yorum:

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Bence de kesinlikle bu konuda yetenekli...maşallah

Yazgüneşi dedi ki...

:)) teşekkürler.. sevgiler

Penguen'in Sepeti dedi ki...

Dehşet ötesi bir yetenek bence...

Deniz dedi ki...

aferin Defne'ye..Bizimki de bu kitabı çalışıyor ablası. Tabii Defne ablasından küçük olduğu için bir curcuna ki sorma

Yazgüneşi dedi ki...

@Penguenin sepeti; di mi :) abartmıyorum yani sence de; hakkaten kargaya yavrusu kuzgun durumu değil yani :) teşekkür ederiz

@Denizcim; ben onun curcunasınıseverim, kendisini de yerim ki... bir lokmada :)

derindenizbaligi dedi ki...

Ben şahsen Defne'nin çizimlerinden birkaçını terziye götürüp "Aynısından istiyorum" dicem yazın. =)

Yazgüneşi dedi ki...

bitanesi olur mu olur vallahi :)

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

YAzgüneşim bizimkine yetenekli diyorum ama seninki bizimkinden çok çok daha iyi.
Tebrik ederim kuzuumu.

Yazgüneşi dedi ki...

teşekkürler canım benim , öperim kocaman ikinizi de :)

naley dedi ki...

çizimleri görünce inanamadım. her şeyi geçtim o gözler nedir ya ! maşallah gerçekten çok yetenekli !

Adsız dedi ki...

neredeyse hepsini yaptım ama kim yaptıysa maaşallah yani onun kadar güzel yapamam valla... Ellerinize Sağlık