28 Ocak 2012 Cumartesi

İyi fotoğrafçı adayım :)

Sabah kahvaltı ediyoruz Defne ile
yemeğini yerken bir yandan da masanın oradaki kütüphanede dizili kitaplarımın isimlerini okuyor
fotoğrafçılıkla ilgili kitaplarım var tam göz hizasındaki rafta
okudu
"Fotoğraf neyi anlatır"
sonra bana dönüp tekrarladı
"anne fotoğraf neyi anlatır?"
diye sordu
durakladım, nasıl anlatsam ki diye düşündüm önce, abartmayım yahu dedim içimden sonra ve cevapladım
"pek çok şeyi anlatabilir, çekiliş amacına göre değişir bence,
peki annecim sence neyi anlatır fotoğraf"
ben konuşurken yudumlamak için eline aldığı süt fincanını masaya bıraktı, peçetesi ile dudağının kenarında kalan sütü sildi kibarca
o en ciddi surat ifadesiyle gözlerini dikip benimkilere
yanıt verdi soruma
"fotoğrafçıyı"

kalakaldım....

ve sonra dedim ki,
"sen kesinlikle iyi bir fotoğraçı olacaksın küçük hanım..."

9 yorum:

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Dudaklar çatladığı için krem sürülmüştür umarım:)))))

hemera-nyks dedi ki...

oha :) kesinlikle.
-
hemera

Yazgüneşi dedi ki...

evet evet sinemcim, şu onarıcı lipstik ler var ya renksiz onlardan ama dudaklar çatlak olunca kızarmış ruj gibi duruyo

hemera
aynen katılıyorum
oha
:))

deeptone dedi ki...

aferin ona.
gerçekten.

derindenizbaligi dedi ki...

ha ha haa.. bence de ohaaa =D büyümüş de küçülmüş cimcime... =)

Brajeshwari dedi ki...

harika bir cevap:) zaten fotografci da gördüğü ile kendisi arasindaki bağı yakalamaya çalışır...

Canon mu Nikon mu diye soruyorlar ya bir de... Bu soruyu o anlarda hatirlayacagim:)

Yazgüneşi dedi ki...

@deeptone :)))

@derindenizbalığıM; cimcime ki ne cimcime, bi de etine kar değmese :)))

@Brajeshwari, 6 buçukluk haliyle bir hayat dersi verdi sanki bana, sen cilt cilt kitapları okuyorsun ama, iş kavrayışta dercesine...

ve canon mu nikon mu sorusuna da iyi bir cevap gerçekten :)) haklısın

nil dedi ki...

fotoğraf tamam ama, resimi de ihmal etmesin derim :)

Yazgüneşi dedi ki...

haklısın Nil'im
resimde ayrı bir uzmanlık alanı cimcimenin :)