2 Mart 2017 Perşembe

çelınç'ta 13. gün (13. Asla cesaret edemeyeceğin bir şey?)

eheh 13. gün korku filmi gibi oldu :P
ayyy hele hele soruya bakar mısınız soruya..

ASLA CESARET EDEMEYECEĞİN BİR ŞEY..

pehhh ben neye cesaret edemezmişim naaaaĞn..
her şeye ederimmm..

gibi
kabadayı bir çıkış yapardım aslında bu soruya

2005 yılına değin.
yani
eğer anne olmasaydım..

Defnoş doğduktan sonra korkak tırsak kadının teki oldum çıktım..

Cesaret edemeyeceğim o kadar çok şey var ki..

Öncelikle kızımı riske atabilecek herhangi bir şey, her ne olursa aslaaaa cesaret edemem

ayrıca elbette kendimi riske atacak şeylere de cesaret edemiyorum artık.. Defne annesiz kalırsa onu benim gibi kimse sevemez diye...
örnekse
Annelikten önce bayılırdım mesela motosikletle hız yapmaya ama cesaret edemem artık (ben hiç kullanamadım, arkada takılmaktan bahsediyorum)

Aynı şekilde Büü'yü, annemi, ablamı, yeğenimi özetle çok sevdiklerimi, yakın dostlarımı da riske atacak herhangi bir şeye cesaret edemem..

sonraaa
vertigo hastası olduğumdan beri lunaparklardaki dönen zımbırtıların hiçbirisine binmeye cesaret edemem.. çünkü atağa sebep olur ve vertigo atağı öyle pis bir şey ki insan resmen öleyim daha iyi der..

Gözümde ciddi görme kaybı olduğu için gözüme darbe alabileceğim hiç bir şeye cesaret edemem, basketbol, voleybol oynayamam örneğin..

yine gözümdeki görme kaybı dolayısıyla araba kullanmaya da cesaret edemiyorum..


öffff moralim bozuldu beeea
bu ne
bildiğiniz korkak tavuk olmuşum..
ve de net bir şekilde yaşlanıyorum... çok neeet
ayıp nan
ona cesaret edemem buna cesaret edemem.. ayy kendi kendime uyuz oldum..
sevmedim bu soruyu hiç
kısa kesiyorum.
çok sevimsiz cevap oldu :P


Tırsak bir kadına dönüşmemin miladi olarak da şu fotoyu şuraya bırakayım madem.. :)






Hiç yorum yok: