4 Mart 2017 Cumartesi

çelınç'ta 15. gün (15. Almış olduğun en saçma teklif?)

resmen bitiriyoruz yahu..
oysa çok alışmıştım ben her gün yazmaya.. Özlemişim blogger olayı gerçekten de çok.
Umarım çelınç sonrası da devam ettirebilirim bu istikrarımı..
bugün ne varmış bakalımmm

ALMIŞ OLDUĞUN EN SAÇMA TEKLİF...

sanal alem furyası alıp başını gitmeden önceleri yani hepimiz birer sosyal medya bağımlısı olmazdan evvel; pek de öyle saçma tekliflerle karşılaşmazdım..

Bir defa Kızılay'da yürürken delikanlının birisi yanaşıp sevgilim olur musun? demişti.. Karşılaştığım en saçma durum odur sanırım.. Laf atmalar sataşmalar, beraber yürüyelim, eşlik edeyim vs hep olur da böyle dangadanak teklif olarak gelen bir onu anımsıyorum..

Esas trajedi sosyal medyadan sonra başladı..
uhuhuhuuuuuu
facebook ya da instagram mesaj kutuma zaman zaman düşen teklifleri bir görseniz...
Bazen sesli gülüyorum.. Bildiğiniz kahkaha atıyorum..

Aslında acınacak bir durum onlarınki.. Yazık.. yalnızlık, medeni cesaret eksikliği vs artık hangi noktalara ulaşmışsa, hiç tanımadıkları insanlardan böyle medet umuyorlar...
Üzülmüyor da değilim bir taraftan..

bunların çoğunu ben fark etmiyorum bile, üzerinden iki sene üç sene geçiyor temizlemek için bir açıyorum
ne saçmalıklar :D

hep engelleyip silip atıyorum haliyle
bunları afişe etmek lazım aslında adıyla sanıyla..

O diil de.. Bahar aylarına girdik ya teorik olarak..
elbette ankaraya öyle kolay kolay gelemeyecektir her zamanki gibi..
mart canımıza okur daha buz gibi geçer falan..
ama fikri bile güzel.. bilen bilir ben ilkbaharı sevmem, polen alerjim yüzünden; lâkin doğanın uyanışını izlemek her zaman bir zevk..
tartışılmaz...



Hiç yorum yok: