7 Mart 2017 Salı

çelınç'ta 18. gün (18. Hangisi daha olası; cadı, vampir, kurt adam? Ve tabii ki neden?)

Bu soru çok şahane.. ehehe..
tam benlik..

HANGİSİ DAHA OLASI; CADI, VAMPİR, KURT ADAM? VE TABİİ Kİ NEDEN?

Elbette ki CADI
nedeni ise çok basir

-ben-

evet evet ben..

ben bir cadıyım :D

evde kimsenin bilmediği gizli bir odam var, odanın duvarları hep rafa raf
ve o raflardaki kavanozlarımda neler neler yok ki..
kimselere çaktırmadan çayırdan çimenden oradan buradan şuradan topladığım envai çeşit madde..

adamotu, ebegümeci, oğul otu, fesleğen, defne, süsen, adaçatı, kekik, hindiba, altınbaşak, aslanağzı, hanımeli, baldıran, kedinanesi, sardunya, şerbetçi otu, nergis, ökseotu, meşe, gelincik, sümbül, maydanoz, çuha, üvez, melekotu, yüksükotu, çobanpüskülü, yonca, yosun, müge.....
vs vs vs
ayrıca
kurbağa bacağı, fare kuyruğu, solucan kurusu, güvercin boku, serçe bacağı, karga tüyü, yarasa kanadı....
vs vs vs

hepsi özenle alfabetik sırayla etiketlenmiş bir örnek kavanozlarda raflara dizilmiş..

ve elbette kapkara bir kazanım var...
kocaman.
gizli odamın orta yerinde..

altında odun yakamıyorum maalesef.. dumanı yok etmek için çok zahmetli büyüler lazım..
teknoloji diye bir şey var canım
elektrikli bir ocağım var kazanımın altında. düğmesine basınca yanıveriyor..
pek zahmetsiz...

ha elbette odamın kapısının yanına dayalı duran bir de süpürgem var.
doğru bildiniz
uçabiliyor...
sık kullanamıyorum.. malum insanlar pek de alışkın değil gökyüzünde bir cadı görmeye..
ama çok acil durumlar için bakımlarını yapıp, bulunduruyorum baş köşede.. ne olur ne olmaz diye..

ve bir de kristal küre...
kim nerde ne zaman kiminle ne işler çeviriyor görüp gerekli müdahalelerimi yapabileyim diye....

demiştim bu çelınç ne kadar gizli saklı bilgi varsa döküp saçacak orta yere diye...

okus
pokus
dipli dokus
o halde...

fotoğraf: otoportre

Hiç yorum yok: