3 Mart 2017 Cuma

çelınç'ta 14. gün (14. En sevdiğin fiziksel acı?)

A-aaa bu soru gerçekten de enteresandante..

EN SEVDİĞİNİZ FİZİKSEL ACI

acı sevilir mi yahu..mazoşist değilse kim sever ki acı çekmeyi?

hani şimdi abartısal olmayan bazı fantastik şeyler gelmiyor değil aklıma ama
hayıııııırrr
susma hakkımı kullanıyorum
aaaa
çok ayıp beee..
şşşş Nes.. nck nck nck :P

bu arada bi tuvalete gittim..
ahahah bu aralar pek çıkamıyorum zaten .. diyetteyim ve günde en az 3 litre su içiyorum.. zaten normalinde bile aşırı sidikli bir kadın olan ben şimdilerde klozete kamp kurdum.. mutlu mesut yaşayıp gidiyoruz beraber..
ya benim şu kilo sorunum hiç çözülmeyecek haa..

defalarca -hah işte şimdi oldu, bu defa oturdu" derken
hep başa sarıyorum
tombul ve mutlu olmayı başarabilsem şahane olacak belki
ama nck
olmuyor
olamıyor
tombikken çok mutsuzum
aç kalmanın verdiği mutsuzluktan biraz daha fazla tombikliğin verdiği mutsuzluk, ona sebep üniversite çağlarımdan beri savaş halindeyim..

ayyy ne diyorum ben ya
ohoooooo
konu sapmış gitmiş nerelere...

ne diyodum
hah tuvalet
orada düşündüm (türkün aklı ya kaçarken ya sıçarken gelirmiş puhahahah)

sevdiğim demeyim de böyle bana tuhaf bir zevk veren fiziksel bir acı  geldi aklıma

hani uzuuun zaman spor yapmazsın da yaptıktan sonra vücut hamlar da böyle kesik kesik bir hamlık ağrısı olur hani..
hah işte o ağrıyan yerleri sıktıkça daha çok ağrır ama tuhaf bir şekilde de rahatlatır insanı
işte o hamlıklarımı sıkarken hissettiğim acıya sevdiğim acı diyebilirim..

spor yaparken oluşan kas acısı da iyi hissettirebilir insana
sevmem de.. kaslarım acıyorsa yaptığım hareket işe yarıyor bilirim.. ona sebep o acıdan şikayet etmem..

"no pain no gain " :(zahmet olmadan rahmet olmaz)

eheheh :D

hadi spora maĞdem :P

Hiç yorum yok: