6 Kasım 2010 Cumartesi

5'likten 38'liğe Hayat Dersi

Dün sabah banyoda gözlüğümü düşürüp camında kocaman bir çatlak oluşturmamla başladı süreç...

Eski gözlüğü takıp gittim işe
ya nımarası yetersiz tabi..
neyse idare ediyorum bir şekilde


zaten ocak ta kontrolüm vardı
gözlük çıkacak
lensler geri gelecek
her şey yoluna girecekti...


dedik ocağa ne kaldı
yeniden gözlüğe gerek kalmaz belki


gittik bugün


ancak
bu muayene ciddi hayal kırıklığı oldu Yazgüneşine...
zira kornea epiteli bir daha lens kullanımına izin vermeyecek bir incelikte..
yani lens hayallerim suya düştü...
ciddi bir şok oldu bana


çıktık arabada giderken tutamadım kendimi ağladım azıcık
defne çaktı tabi arkadan hemen
ve şu diyalog yaşandı:


D: Annne neden ağlıyosun nooldu
N: Yok kızım ağlamıyoum
D: sesin ağlanmış ağlamış geliyo nooldu
N: Dokor abi bir daha hiç lens takamayacağımı söyledi ve ben de üzüldüm o yüzden, geçer şimdi
D: annne çok üzüldümmm, hiç mi..
N: sanırım öyle tatlım
.......
.....
...
..
.

D: anne boşver
Nasılsa yaşlanıp öleceksin bir gün..
ölünce gözlerin kapanacak zaten
o zaman ne gözlük gerekecek
ne de lens..
uyuyuuuup gideceksin..........


Nes - Büü:
.....................................




5 yaşındaki kızından
38 lik koca bebek annesine
-bir kez daha-
hayat dersi......






Dipteki Not:
Bu arada geride kalan 1 sene içerisinde 3.5 yaşından beridir mevcudiyetinden haberdar olduğum astigmatın artık olmadığı çıktı ortaya
nassı yani?!!!
benim reikiler hedef sapmasına uğradı sanırım
miyop yerine astigmata mı odaklandılar nedir...
enteresan...

8 yorum:

annesiningülü dedi ki...

ciddi bir ders olmuş :(

nil dedi ki...

herşeyi gözden geçirmeden, sosyal yaşam kuralları ve adabı süzgecinden geçirmeden en yalın haliyle söyleyiveriyorlar işte, ne güzel ...

astigmatsız günlere hoşgeldin yazgüneşiiii :))))

Yazgüneşi dedi ki...

evet baharcım
özetle kızım bana
"dünyada ölümden başkası yalan"
dedi....

ciddi bir der...

Nil
canım
evet işte bu
ince nokta
bardağın dolu tarafı
astigmatsız günler
görebilmek önemli doluyu boştan ziyade
gördüğün ve gösterdiğin için
sevgiyle

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Aferim fıstığıma nasıl da güzel söyleyivermiş dümdüz, anlayana:))Sevgiler sinem

Yazgüneşi dedi ki...

evet sinemcim ya
bu işte
hayatın özeti...
çılgın minik bi kızım var benim :)

Elif Gizem dedi ki...

çocukların şeffaflığı en çok da cümlelerindedir herhalde :))

Yazgüneşi dedi ki...

Geçekten Elifcim öyle..
bir de üstelik hep doğru oluyor bu şeffaf tesbitler

hayır ben neyi merak ediyorum
hayatı bilerek doğuyoruz da
ne vakit unutuyoruz her şeyi acaba?

AgrilEX dedi ki...

göz diye bir şey yok neslihan hanım. gönül gözünüze güvenin sadece. beni pişman etmeyen şey aslında herkesin görmediklerini görmektir nedense. sanırım siz de bizdensiniz.