30 Kasım 2010 Salı

Karikatürsel Capon


"İnsan sevdiği birisinin yaptığı ya da yazdığı her neyse beğenir"
demişti Nil geçenlerde
Tamamen katılıyorum bu cümlesine


Hele ki konu annelikse
ortaya bir şeyler yapıp çıkaran kendi evladıysa bir kadının
beğenmek ne kelime
hayran olunur o yapılan her neyse...


Ben de diğer annelerden farklı değilim kızımkuzum ne yapsa beğenmek konusunda...


Yalnız iş resime gelince
durum değişiyor bir parça...


yok yok beğenmiyor değilim yaptıklarını
bilakis bayılıyorum da,


komik ama yaa


benim kız
bildiğiniz karikatür yapıyor resim adı altında


hayır bir heves getirip gösterdiğinde
"ayyy harika" tepkisini veriyorum elbette
ki gerçekten harika buluyorum


ama gülümsemeden de duramıyorum
ve o minicik canıyla dalga geçiyorum zannediyor ya
çok üzülüyorum...
bir hal oluyorum dudaklarımı ısıra ısıra gülmemek adına..


Anlamıyor ki sıradan resimler çizmek kolaydır
hatta ağlatmak da kolaydır insanları ya
iş güldürmekte


yapılması en zor olanı yapmakta olduğunu anlayacak yaşta değil ki minicik canıyla


yaaa bakar mısınız ama


bir düğün tasviri...:
1


ve bu da
anne ve babası


çocuğumuzun gözüne nasıl görünmekte olduğumuza bakar mısınız bir yaaa....


2


ahahahaha
eee
hadi gelin de gülmeyin bakalım yaaa


zor zor
çocuk yetiştirmek zor zanaaat
hem vallaaaaa
hem bilaaaa


:)))

7 yorum:

nil dedi ki...

e öyledir... sevdiklerimin edimlerine, ürettikleirne karşı olumlu bir önyargı taşıyorum elimde olmadan, seviyorum hepsini...

çok güldüm :)))

dediğin gibi insanları güldürebilemek zor olan.

benim oğlan resim sanatında daha patates kafa ve çöp adamda düşünsene, defnoş almış başını gitmiş haberin yok :)

öperim onun güzel yanaklarından, minik parmaklarından...

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Anne babada koptum koptum......:))))))))))gülerken yapmış işte ne güzel huzurlu mutlu çocuk demek ki...

Yazgüneşi dedi ki...

canım Nilim
keşke herkesin önyargıları seninkiler gibi olsa
dünya ne harika bir mekana dönüşürdü :)

anne baba olayı süper komik ama dimi
çocuk resmen babasını maymun
annesini pavyon şarkısı sanıyo
ahahahahahaha

Sinemcim
komik diye uyardım ya en başında :)
ama haklısın
huzurlu bir çocuk hakikaten çok şükür.

duygu dedi ki...

bence bu kız ilerde büyük adam olacak haaaa... (bak elimi göbeğime koydum böyle kostaklana kostaklana söylüyorum bunu ki büyük adamım ben, büyük kelam ettim)

onun o çizimlerinin hastasıyım.. bana özlemenin resmini çizebilir mi, zira yakıyor içimizi hasretiniz...

sevgimle sarıldım sana "kocaman yüreğim"...

ah bi coşku bende... kuduuurrrr :)

Yazgüneşi dedi ki...

Duygucanım
iyidoğanım...
büyük adam olsunlar kızlarımız
ya da
olmasınlar
yeter ki mutlu olsunlar
yeter ki sen de mutlu ol...

özlemin resmini yapar mı bilmem ama
ben özlemin fotoğrafını çekemem biliyor musun..


koklamam lazım acilen
ikinizi de
sevgiyleeee

Elif Gizem dedi ki...

çok güzel, çok orjinal valla :))

Yazgüneşi dedi ki...

Elifim bildiğin komik işte valla :)
ehüüü