1 Kasım 2010 Pazartesi

DERİN izler bırakan DUYGUsal zamanlar

TATİLİMİZİ ŞÖLENE ÇEVİREN
ÇOK ÖZEL VE GÜZEL
BİR KADIN


VE
ÇOK ÖZEL VE GÜZEL
BİR ÇOCUĞA


İTHAFTIR....

SALUT..
DOSTLUĞA....

Bir gün
Bir anda
Hiç olmadık bir yerde
Karşına biri çıkar...
içinde kelebekler uçuşan biri...


ve
Dünyan değişir...


Yazışırsın....
Konuşursun...
Paylaşırsın...
Aynı anda güler...
Aynı anda gözyaşı dökersin...

Bir şeyden söz edersin
çok basit bir şey bile olabilir...
ve
o
Ben de
der..
ve
o
Bir şeyden söz eder
çok basit bir şey olabilir...
ve
sen
Ben de
dersin...

Hayatta en değerlin vardır birtane
Onun da vardır bir tane en değerlisi...

Durup durup
yok canım
dersin
gerçek olamaz
Düş gördüm belki de...

ama
hayat denen zıkkım
hep kötü gitmez ya
Bir bakarsın
günün birinde
gerçek olmuş düşün...





sevinirsin..



en değerlinle

en değerlisi ise...

en az

sen

ve

o

kadar

ruhikizi olmuştur bile...

şaşırırsın...




işte
kimileri gün gelir sana
DERİN izler bırakarak DUYGUsal zamanlar
yaşatıverir


 


gülümsersin...

19 yorum:

nehirineylemleri dedi ki...

Ay çok güzel, çok içten fotolar, kızlar çok tatlılar

Yazgüneşi dedi ki...

Çook teşekkür ederiz :)))

duygu dedi ki...

canımmmmm...
aynı gün içinde 3.migren atağımla rekora koşarken, içtiğim hiçbir ilaç bu okuduğum satırlar kadar hafifletmedi ağrımı...
ne diyeceğimi bilemediğim nadir anlardan biri yaşadığım...
içimde zilyon tane anı, mutluluk, gülücük... birde şükür var...
iki sıcak yüreğe dokunup dönüvermek pek bir fena etsede bünyemi(zi) yaşadıklarımızı yanımıza kar sayıyoruz işte ve hep "iyiki" diyoruz...
iyiki...
varsınız ve bulduk birbirimizi...
sevgiler en kocamanından.

Deli Anne dedi ki...

ne güzel, ne sıcak fotoğraflar. bu arada Son yazımı tanıdığım blogculara ayırdım. Sizinle ilgili de ufacık bir yazı var. Sevgiler.

Yazgüneşi dedi ki...

canım Duygum bitanem
kıyamam
dikkat et noolur
ataklar zararlı sana biliyosun...
iyi ki geldiniz...
son içtiğin sigaranın izmaritini atamadım desem saçma mı gelir
gelsiiin
duruyo tablada
her baktığımda
gülümsüyorum..
sizi seviyorumseviyoruz daha doğrusu

Yazgüneşi dedi ki...

Sevgili deli anne
teşekkürler..
su
deniz
yaz
evet ya deliyim...
sağol yeniden
sevgiyle
hoşgörüyle...

annesiningülü dedi ki...

siz ruh ikizi,
kızlar bu kadar uyumlu ve benzer :)
iyiki buluştunuz :) her bir resminize bayıldım :)

Yazgüneşi dedi ki...

Baharcım
sağol hayatım
bayılıyorum senin bu pozitif bakış açına...

nil dedi ki...

"à votre santé " desem yeterli değil mi duygularım için :)

piktobet dedi ki...

çok iyi fotoğraflar sahiden! fotoğraf yazıları da ayrı bir güzel.. harikasınız!

Yazgüneşi dedi ki...

saluuut sevgili Nil...
öperim
sevgiyle :)

Yazgüneşi dedi ki...

Sevgili pitobet
hoşgeldin
çoooook çok teşekkür ederim..
şımaracak gibi miyim ne :))

Unknown dedi ki...

Yaaa bişi diyeyim mi,uğraşsan,didinsen,bu kadar benzer 2 çocuk çıkaramazsın aynı anne babadan..Minnoşların,son fotoğrafta kafalarını eğmeleri bile aynı..

Çok tatlısınız,maşallah...

öpüyorum sizi,
Sevgiler

Yazgüneşi dedi ki...

pınarcım hakkaten ne enteresan di mi
yani bu kadarını biz dahi beklemiyorduk
ikiz zannettiler hep düşün
o derece...
peeees dedik yani

bi de
sen de çoook tatlısın :)

NiLaY dedi ki...

gerçekten harikasınız her bir karede, imrenilecek bir dostluğun temellerini atmışsınız canım ne mutlu size ve tabii ki o miniklere :)

Burcu Çalışkan dedi ki...

duyguya da dedim süper bir şey yakalamışsınız hele kızların benzerliğine diyecek laf bulamıyorum :)) veee duygu senin objektifinden de çok güzel ness:))

Yazgüneşi dedi ki...

Sevgili Nilay
çok teşekkür ederim canım benim..
öpücüklerle

Sevgili Burcu
teşekkürler gerçekten...
ahj bi de aynı ilde olmak vardı yaaa
neyse...
Duyguya gelince marifet objektifimde değil de
onun dünyanın ennnnn güzel kadını olmasında galiba...
teşekkürler yeniden..

Elif Gizem dedi ki...

o ayakların saçıldığı fotoğraflara bayıldım bayıldımmm :))) bu fotoğraflarındaki netlik kalitesi beni fena halde hayran bırakıyor :)

Yazgüneşi dedi ki...

ahaha
ayakları sohbet ettiriyorlardı
çok komikti
meraba sol ayağım ben sağ ayak nasılsın
vs gibi:))

bilmem gerçekten net mi?

ben yarı körlük kontenjanından tam ayıramıyoruma slında bazen

merci merciiiii