26 Kasım 2010 Cuma

Mim Mevzuuu

ben çok yeni bir blogger değilim aslında
Ama çok aktif değildim işin başında..
sonra sonra açıldım işte az çok
hep okuyordum bloglarda mim mim diye
hiç mimlendiğim olmamış idi
bugün sevgili Elif mimlemiş beni
her şeyin ilki oluyor işte hayatta
Ben de yanıtlıyorum ilk mimimi törenle ...


En sevdiğim Kelime
ANNE
(kullanmayı en sevdiklerim: peeeeees, muhtekulade, nefis vs)

En nefret ettiğim kelime
dörtgöz

Ne sizi heyecanlandırır;

Yenilik..
Yeni olan her şey
Bu basit bir çift yeni alınmış ayakkabı da olabilir yeni doğan bir bebek de..

Heyecanını ne öldürür
Hayalkırıklığı.. (Nil valla çalmadım..  hele bugünkü hadiseden sonra iyice emin oldum bu yanıttan hakikaten)






En sevdiğiniz ses;
"Annemin sesi"yle güne uyansam..
radyoda yanık içli bir keman
ağlasa nihavent acem aşiran...


Nefret ettiğiniz ses;
Uyuduğum odada saat tiktağı..




Hangi mesleği yapmak istemezsiniz;
Finans- muhasebe-bankacılık-borsacılık özetle elalemin parasının beni gereceği meslekler




Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz;
şarkı söyleyebilmek ipek gibi bir sesle..
Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz;
Truvalı Helen


Nerede yaşamak isterdiniz;
Granada..
ya da Lizbon
tamam çok hayalperestçe oldu
makulleşecek olursam
Bodrum


En önemli kusurunuz nedir;
Komplekslerim, kendimle olan dalaşım




Size en fazla keyif veren kötü huyunuz nedir;
sivridilim..


Kahramanınız kim;
Kızım...




En çok kullandığın kötü kelime;
Hööst,
b.kunu çıkardın..




Şu anki ruh haliniz;
depresif




Hayat felsefenizi hangi slogan özetler;
...Tesadüfen ve başkaları yüzündendi, bu masala aklım erdi; farketmez farketmişti, kargaların gülme saatiydi.. Neydi... Ne değildinin  tersi değildi...




Mutluluk rüyanız nedir;
kesintisiz mutluluk diye bir şey yok..  hayat berbat bile gidiyor olsa mutluluk anlık yaşananlarda
radyoyu açar açmaz en sevdiğin parçanın çalmakta olduğunu duymakta mesela, 5 parasız kaldığın bir anda uzun zamandır giymediğin ceketinin cebinden çıkan banknotta mutluluk, günlerce yağan yağmurun ardından parlayan güneşte, kurak yaz günlerini ıslatan yaz sağnağında, yorgunluktan ölecek gibi olduğun bir anda uzandığım yatağın sakız gibi çarşaflarında mutluluk

en önemlisi evladının seni seviyorum annecim dediği, minik minik kollarını sımsıkı boynuna doladığı an mutluluk...
uzaaar gider bu liste dahaaaa





Sizce mutsuzluğun tanımı;
kesintisiz mutluluk olduğuna inanıp onu aramaya kalkmak




Nasıl ölmek isterdiniz;
uyurken
elden ayaktan düşmeden


Öldüğünüz zaman Allahın size ne söylemesini istersiniz;
yanında kalmalarını istediğin herkes mahşer günü burada olacak




bU mim ben de de o zaman
http://icimdekelebekler.blogspot.com/
http://kaymaklikadayif.blogspot.com/
http://hayatimdakidler.blogspot.com/

a

gitsin bakalım
yanıtlamayı isterlerse elbette

8 yorum:

Elif Gizem dedi ki...

Her şeye inanırım da komplekslerin olduğuna inanmam:) Bu arada fotoğraf harika. Ayrıca yarını iple çekiyorum ben :)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Yaz Güneşim; sıkılıyorum aslında soru cevaplamaktan, pek de kabut etmiyorum ama sorular kolaymış, senin için yazacağım bugün birşeyler, istediğim sorudan başlaya bilirmiyim:))))))

Yazgüneşi dedi ki...

Elifcaaaaann
var var
benim şişe dibi kıvamında kapkalın camlı gözlüklerim var ya
onlardan başlayıp uzayııııp giden komplekslerim var...
ve yarınnn
ölecem heyecandaaannnn
harikaaa yaaaaa :))))

Sinemciiim
canım
teşekkürler
daraltacaksa hakikaten cevaplama
ben bu raconu hiç bilimyorum zaten :)

soruları yanıtlamak hoşuma gitti aslında kendimi sorguladım hmmm nasıl biriyim diye

istediğin sorudan başlaa
istediğini atla eklemek istersen ekleee
hiiç sorun değil bence :)
öperim

senle ne zaman buluşacağız yaaaa
ayarlayalım hadi

Yazgüneşi dedi ki...

haa bir de Elifcim unutmuşum
fotoğrafı beğenmene çok sevindim :)

yedigöllerde çektiğim bir özportre denemesi
deli kadını halleri hesabı :)
öptüm

nil dedi ki...

dün bir arkadaşım çok içten yanıtlamışsın dmeişti bana, ben de aynısını şimdi snein için düşündüm. sırf yanıtlamış olmak için değil, kendinle konuşur gibi cevap verdiğin o kadar belli ki. her bir yanıtında gözümde canlandın sanki...

hayalkırıklığı değil mi nes... içimizde neleri öldürüyor. ama yine de inadına inadına haveslenmeliyiz sanki, çünkü hepimizin biricik hayatı var ve bu bizimkisi :)))

veee yarın... ay ne harikulade bigün olacak :)

Yazgüneşi dedi ki...

Nil'cimm.
çoook tatlısın yahuuuu...
dört gözle bekliyorum yarını heyecan doruktaaa :)

evet yaa hayalkırıklığı
ne kötü şey
ama koca insanlarız
basit hayalkırıkları sdağıtamaz ki bizi...
bir de hepimizin biricik hayatı var demişsin ya :)
haklısın
gülümsedim..
çünkü dün telefonda konuşurken fazlı dedi aynısını
başkaları için hiçbir şey yapma
kendin sadece kendin için yap
herkesin tek hayatı var ve bu da seninki
demişti
aklıma geldi...

öyle haklısınız ki
ikiniz de:)

Burcu Çalışkan dedi ki...

harika bir poz ness, ne güzelsin :))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

İlk mim haa??
Söz bir daha ki sefere ilk sizi mimleyeceğim :)