29 Kasım 2010 Pazartesi

Bir haftasonu günü....

Cumartesi
nihayet tanıştım onlarla


Sevgili NİL
ve
Sevgili ELİF


Hiç şüphem yoktu, her ikisini de gördüğümde, okurken içimde uyanan sıcacık hislerin katmerleneceğine
Yanılmadım hislerimde
Bıcır bıcır bıcır bıcır bıcır
Bir dakika susmadık galiba
Öyle iyi geldi ki onlarla geçirdiğim saatler bana...
çekim yaptım bol bol..
Bir insanın önce ruhunu tanıyıp sonra suretiyle karşılaşmak oluyor sanırım bu tam olarak...
konuşacak öyle çok konumuz varmış ki,,,
Yıllardır tanışıyormuşuz gibi




Hatta Tömbeki'de "ya siz ne zamandır görüşmediniz kii"
şeklinde yorum yaptılar da
biz de 40 yıla yakın
şeklinde cevapladık
bön bön baktılar haliyle :)))))


Hanımlar


Teşekkürler her şeye
Yine yapalım
Yine yapalımmmm....
hatta
Hep yapalııımmmm.....
Ben de nereye bölünüp nereye yetişip neyi yapacaksam atlıyorum her şeye....


 Eve gelince Büü dedi ki
"Özge aradı, November'dalarmış..."
Eeee dedim gideliiimmm...


Defne'yi anneme satıp
Geceye aktık...
Uzun zaman olmuş gidince fark ettim
iyi geldi...







ve elbette



İYİ Kİ DOĞDUN ÖZGE........



























E tüm gün ayakta durunca nerdeyse hiiç oturmadan
Sabah karşı eve dönüş yolunda
Bir miktar ayak ağrısı kaçınılmazdı elbette
nessseeeeeeee... :)


4 yorum:

Elif Gizem dedi ki...

Çooook keyifliydi. doymadım tadı damağımda. öperim ruhunuzu:)

nil dedi ki...

canım benim ne güzel anlatmışsın.

dur eksiklikleri de ben tamamlayayım...

hoca hocayı mekkede deli deliyi dakkada bulurmuş hesabı girdiğimiz her mekanda kalışımız ve çıkışımız gürültülü oldu, nesıl bu kadar çok konuşabildiğimize ve masa devirmek dahil bu kadar gürültüy nasıl çıkarabildiğimize şaşırmış olsalar da, yine de bizi sevdiler diye düşünüyorum :)))

her saniyesi eğlenceliydi, mutlaka tekrarlayalım, henüz tanınmadığımız mekanlarda, hahaha :)

iyi ki tanıdım seni iyi ki güneşinin sıcağını hissettim...

son fotoğraf var ya... deli kadın, tam senlik :)))

bu arada, mutlu yıllar özgeee :)))

Yazgüneşi dedi ki...

Nilcanım ya hakikaten
ben nasıl da atlamışım senin tamamladıklarını...
atlanacak gibi de değil ama
olsun sen tamamlamışsın tam olmuş işte

ayy çok komik di mi
son kare
ama ayaklarım ağrıdı haikaten
gerçi Büü den fırça yedim
indir ayaklarını polis çevirecek şimdi alkol muayenesine takılcaz diye
indirdim kuzu kuzu
ehüheheh

ve
ben de iyi ki bulmuşum da yazmışım sana
mavinin dinginliğine kapılmışım iyi ki...

teşekkürler
her şey için
yeniden...

Yazgüneşi dedi ki...

Elifcan
sana yazdığım yorum çıkmamış ne hikmetse
senin ruhuna yüreğine emeğine güleryüzüne o tatlı yanaklarındaki o şirin çukurcuklarına sağlık canımcıım....