3 Eylül 2011 Cumartesi

Blogger da ne eskik Mim'i

Lütfi Mutluer mimlemişti beni.. (teşekkürler kendisine beni de anımsadığı için :))
Demişti ki
Blogger da neler olsun istersiniz?

ben aslında öyle çok teknolojik falan bir tip değilim.
hayatta kullandığım en teknik şeyler
cep telefonu - sadece konuşup mesaj yazıp okuma işlevlerini
dijital fotoğraf makinesi - ki 13 Eylül'de karanlık oda dersim başlayacak ayy ne heyecanlıyım, içim içime sığmaz, analog makine ile çalışılacak yani ;)
bir de bilgisayar işte

ama bilmem öyle ıcığını cıcığını
bloggerda da ne olsa desem eğreti duracak şimdi üstümde

ben yazı yazabiliyor muyum?
evet
fotoğraf yükleyebiliyor muyum?
evet

e başka da ne yapılır bilmiyorum ki :P

hani fotoğraf yükleme sırasında limit doldu cart curt yapıyor bazen
ona kıl oluyorum
o konuya bir çözüm gelse nefis olur deyim ben..

Valla çok tatmin edici bir cevap veremedim.

Mim'i yönlendirme konusu ise şöyle olsun
Blogger da eksiklikler olduğunu düşünen tüm takipçilerim alıp cevaplasın
pratik bir pas atma yöntemi oldu sanırım ;)

8 yorum:

cecil dedi ki...

ya bende bazen hata veriyor, resmi almıyor ,tıklamaya izin yok resmen orda çıldırıyorum ..
merhabalar bu arada :)
döndümde :)

Yazgüneşi dedi ki...

hah işte öyle bir şeyler oldu mu ben de anlamıyorum neler oluyor :))

veee
hoşgeldinnnnn :)

two of us dedi ki...

bloger bar, bloger disco, cafe, rakı-balık rest. olsa fena mı olurdu.
blogmania almış başını diyor zaten:)

Yazgüneşi dedi ki...

nck tutmaz o:)
zira
o blogmaniaclar var ya
asosyal tipler
gerçek hayatta takılamıyor rahatça blogda popülarizm peşinde koşmalar blogu olmadan yaşayamamalar
hayatını blog ekseninde döndürenler
nasıl çıkacaklar insan içine öööle yüzyüze gelinecek bar da disco da falan
mümkün mü?
haa sanal diyorsan
benzeri sanal ortamlar var sanırım forumlar karşılıklı sohbet odaları vs.
ben anlamam o işlerden pek..
reel kadınım ben
blogerda dost dediklerim de
hakikaten yüzyüze gelinip ciddi kurulmuş dostluklardır yani ;)

two of us dedi ki...

e napim nes, her şeyim tamam da bir barım noksan. dın dırı rı rım...şarkıdaki gibi.

:(
:)

Yazgüneşi dedi ki...

ehihohehe
her rengim tamam fıstikîm eksik
onu da blogbarla tamamlayım tam olsun diyosun sen
annadım ben seni
kikir
e o da olur işşallah
isteyenin bi yüzü kara ;)

nil dedi ki...

fotoğraf yükleyebiliyosak bize yeter de artar bile dimi nescanım :))) arada anlamayınca da birbirimize sorup öğreniyoruz daha ne olsun :)

Yazgüneşi dedi ki...

hııı di mi ama :)))