2 Eylül 2011 Cuma

Tenimi Tüketmediğinden Vazgeçmeyeceğim Senden....

Kesif bir çürümüşlük kokusu var havada... Yoz herşey... Neye... Kime elimi atsam -sözüm meclisten dışarı tabi, hayatımın vazgeçilmezleri kapsam dışı bu olduğunda konu- azıcık eşeledim  mi kapkara zift çıkıyor altından...
Beni bilirsin Lodos...
Salak görünürüm karşıya, hani...
Nasıl desem.. şey gibi..
"aman naparsak yapalım hayatımızda bu nasılsa" rahatlığını sağlamak gibi
elimde olmadan...
Var böyle bir huyum...
Vazgeç dedin defalarca tamam.. haklıydın.. her zaman olduğun gibi...
Seni anlamakta zorlanıyorum Lodos.. Bir adam nasıl olur da
hep
ama hep haklı olabilir ki..
neyse..
ne diyordum
YOZ her şey...
Tüketim toplumu olduk,
aşkmış sevgiymiş tüketeli nice oldu ya zaten
tenleri de tüketir olduk sanki bir süredir

işte buna sebep tenimin tenine her dokunuşta esrimesi
tüketmezsin çünkü
tüketemeyeceğinden değil
istesen tüketirsin sende herkes gibi
tüketmeyeceğinden
işte bu yüzden vazgeçmiyorum Lodos Sen vazgeç desen de
Vazgeçemeyeceğimden değil
istersem vazgeçerim bende herkes gibi
Vazgeçmeyeceğimden...

ama elbette bu yine de değiştirmiyor -her zamanki gibi- haklı olduğun gerçeğini

bazen düşünmüyor değilim hani
sen Lodos
Sen hakikaten dünyalı değilsin belki......













Dipteki Not: Modellerim Özge - Scott Little çiftine teşekkürlerimle...

6 yorum:

nil dedi ki...

fotoğraf ne-fis! çok güçlü bir kare yazgüneşim çok sevdim. yazıyı ifade gücü ise çok başarılı zaten.

Yazgüneşi dedi ki...

canıııım çok sevindim beğenmene.. geçen yılki ispanya seuahatimizden kalma bir kare.. :) öpüldün mis kokulu mis kokulu

Elif Gizem dedi ki...

Eceyle bir gece rüzgarların arasında okuduk yazını. başlığını öyle sevdik ki merakla sayfana geldik. ve her kelime sızdı içimize.
Ten bir aşkın son noktasıdır aslında.
"kalbimizin gam yükünden geçilmediği yalan
yaralarımızı gösterecek kadar seviştiğimiz de..."
(Haydar Ergülen)
bir de bu cümleyi bırakmak istedim buraya. aşk, tende başlamaz, ama her aşk tende son bulmak ister sanırım. tükenmez, öylece kalır, sürer gider tenden geçmediğinde...

Yazgüneşi dedi ki...

Elifcem..
işte tam da bu
bazen hayrete kapılıyorum
nasıl da anlıyorsun içimden geçeni bunca açık seçik diye
beni bana okuduğun oluyor çoğu
kitap gibi
kendi kendime tanıtıyorsun beni

Elif Gizem dedi ki...

işte bu nokta da, dostlukları birbirine düğümleyen yer...

Yazgüneşi dedi ki...

kördüğüm olsun öyle kalsın....