7 Eylül 2011 Çarşamba

Büü'nün Nes kutusu

Bahsettim sanırım
evde bir torlanıp toparlanma hummasıdır gidiyor
anlatırım bir ara sebebini..
bu esnada Büü'nün kutusunu buldum
Büü'nün Nes kutusu




Büü'de benden birikenler kutusu
Yeni değil yazma merakı bende
oldum olası var..
ilişkimizin başladığı günden itibaren yazdım Büü'ye..
sayfalarca, kartlarca, kimi sitem dolu
kimi aşk
kimi öfke
kimi neşe
binlerce onbinlerce cümle
milyonlarca kelime...


saklamış o da ne var ne yok Nes kutusuna
Açıp yaydım halının ortasına




Film şeridi derler ya hani
hah ondan işte...
dile kolay
22 Ocak 1999'dan ta bugüne kadar...

İşte ben kağıda karta deftere kalemle yazmayı bu yüzden seviyorum
bu yüzden vazgeçemiyorum...
bilgisayar ekranını halıya yayamaz ki insan...

bundan işte sanal aşk yaşadım diyenleri anlayamıyor oluşum..
dokungan kadınım deyişlerim bu yüzden

hey gidi yahu...

bir aşk hikâyesinin özeti sanki
henüz bitmemiş
ve umarım hiç bitmeyecek olan....






18 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Çok hoş:))şimdi yüzümde hınzır bir gülümseme, "eyyy aşk sen neler yaptırıyorsun" dercesine...
Bu özeli paylaştığın için ayrıca teşekkür ederim.
Dostlukla kal.Ebru

Yazgüneşi dedi ki...

teşekkürler Ebru
inan kutu elime geçince ben de aynını geçirdim aklımdan
"ey ulu aşk neler kadirsin beee" dedim valla
demedim değil...

derindenizbaligi dedi ki...

"bilgisayar ekranını halıya yayamaz ki insan", dokungan olmak en iyisi Nes'im, aynen devam ;)

Elif Gizem dedi ki...

"İşte ben kağıda karta deftere kalemle yazmayı bu yüzden seviyorum
bu yüzden vazgeçemiyorum...
bilgisayar ekranını halıya yayamaz ki insan..."
kesinlikle.
hepsi rengarenk bu anıların. sayfa sayfa yaşanmışlık. kitapçılardaki kağıt kokusu uçuştu burnumun ucuna, yaşanmışlıklarınızla birleşti.
yazmadan sevebilen kadınlar olabilir miydik biz? Asla!

Yazgüneşi dedi ki...

Bitanesim... Elifcem..
öyle ya değil mi ama
aynen devam
yazmadan sevebilen kadın olur muyduk...
bence asla :)

sizi de seviyorum bildiğiniz üzre canlarım :)

Deniz dedi ki...

Japon Balığı da bunları keyifle okuyacak ileride, biz annemle babamın yazışmalarını o kadar keyifle okurduk ki, annem babamı seviyoooo, babam annemi seviyooo diye

Yazgüneşi dedi ki...

değil mi ya denizcim
ne zevk olacak ona :)

nil dedi ki...

yani bal böceğine arılı bir karttan başka ne gönderilebilir ki :)) adamcağız bundan okumayı seviyor anladım ben, alışmış zaar :) sevgiyle yazıyla sözle aşkla nice yıllarınıza canım ..

Yazgüneşi dedi ki...

heheh arının tipi çok komik ama di mi :))))

nil dedi ki...

komik ve sevimli :)

Yazgüneşi dedi ki...

hah işte tam da Büü gibi
kikir

nil dedi ki...

kikir kikir :)))

http://kuzgunibeyaz.blogspot.com/ dedi ki...

aşk olsun..

yeter ki..

Yazgüneşi dedi ki...

aşk hep olsun...

Pembe Kereste dedi ki...

Çok güzel ya bayıldım

Yazgüneşi dedi ki...

deli bi kadının hayata attığı deli imzalar belki de bunlar
(bende senin ismine bayıldım ne şirin :))

duygu dedi ki...

çok duygulandım.
benimde var böyle bir defterim ve artık bir mazi...

Yazgüneşi dedi ki...

offf be yürekyarısı..
ben şimdi içerim bir kadeh ama
valla içerim