12 Eylül 2011 Pazartesi

Okullu Latina....

Çaktırmıyordu pek
ben daha beterdim
ama onun da az değildi heyecanı biliyordum...
Soğukkanlılığını hep takdir ettim..
yine ettirdi
benden sağlam durarak..
ne olmuş bu mutlu heyecan diyor tabi herkes
lâkin serde annelik var
öyle herkesin demesiyle içinden geliğ geçen hislere gem vurmaya imkân olmyuor...
Babası gelemedi babanne aniden hastalanınca :( (şükür ki şimdi daha iyi, hastaneye yatırma sonra geri çıkarma vs operasyonlarından sonra)
Anneannesi Edoş ben götürdük...
Orada kreşten arkadaşı Nisa'yı görene değin sis bulutu yüklüydü gözleri


Nisa ile karşılaştıklarında ikisinin de güller açtı güzel gözlerinde..
ne rahatlatıcı bir histir tamamen yabancısı olduğun bir ortamda çok tanıdık çok sıcacık çok şey paylaştğın bir simayı görüp hissetmek yanıbaşında
buluştuktan sonra bitiş bitiş ayrılmadılar zaten..














































uyum programı çerçevesinde yarım gün gidecekler bu hafta serbest kıyafetle


























bugün palyaço gösterisi eğlence hoppidi zippidi gırlaydı
Hayır bir şey değil okulu böyle bir yer zannedecekler dedik Nalan'la (Nisa'nın annesi Nalan)




öğretmenlerini çok sevdiler ilk anda




böyle de gider dilerim...




hadi bakalım küçük latina
yolun açık olsun
 








vira vira....

11 yorum:

Ebru dedi ki...

Okurken ve resimlere bakarken heyecanlandım:) Haydi hayırlısı mutlu olsun hep böyle güzel baksın. Yolu açık olsun prensesin.

Yazgüneşi dedi ki...

Ebrucan çok teşekkür ederiz..
hepimizin kuzularının açık olsun hem yolu hem şansı hem bahtı..

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

:)))Şansı bol yolu açık keyfi birçok olsun...Hadi bakalım..

lolipu dedi ki...

hayırlı olsun, onlar belli etmese de biz anneler ne kadar heyecanlanıyoruz. Tüm eğitim hayatlarında başarılı ve mutlu olsunlar:))

kuzguni dedi ki...

gözlerinin içi okyanus; rengarenk balıklar, gülümseyen denizyıldızları, kristal baloncuklar, güneş tohumları..

nazarlardan uzak olsun gülüşü-nüz..

iyi dersler ;)

beenmaya dedi ki...

hayırlı olsun ve yolu, şansı, bahtı açık ve güzel olsun :))

annesiningülü dedi ki...

kuzu gibi bakmış sanki.
tüm yaşamı başarılarla dolu olsun...
Babaanneye'de geçmiş olsun.

nil dedi ki...

çççok başarılı bir okul hayatı olacağını ve ileride güzel sanatlar okuyacağını ben şimdiden biliyorum :) yolu açık olsun amelie'nin vira vira hey!...

Yazgüneşi dedi ki...

@sinemcim iyidileklerin için öper severim aynını kaymak hanım için yürekten dilerim :)

@lolipu, sorma hem de ne heyecan ve sanırım ben biraz belli de ediyorum :) hepsi hep çok mutlu olsun inşallah

@kuzguni, güzel dilekler.. teşekkürler.. hep kristal baloncuk parlaklığında olsun dilerim gözleri -miz :)

@mayam inşallah canım.. teşekkürler iyi dileklerine

@baharcım, kuzu ki ne kuzu, belli etmesede heyecan var olmaz mı.. babanne için teşekkürler çok daha iyi olur umarım en tez elden

@masmavim.. umarımgerçek olur tüm sözcüklerin.. bu vesile ile üzüm gözlüme de binlerce öpücük ve başarılar

AslıASLI dedi ki...

Nasılda heyecanlıdır, nasılda bırakmak istemezler annelerinin ellerini. Öyle güzel bir günki, biliyomusunuz hiç unutmazlar o ilk günlerini :)

Yazgüneşi dedi ki...

@Aslı; umarım anılarında hep güzel kalacak gülümseten bir gün yaşatmayı başarmışımdır kızıma..
sevgiyle..