7 Eylül 2011 Çarşamba

hiştt beyefendi.. evet evet siz...

Hişşt Beyefendi...

evet evet siz yeşil gömlekli bey...
hem zaten sizden başka bey var mı kuzum baksanıza etrafa...
Hoş laf işte benimki de; bey yok da birçok hanım var gibi konuştum farketmeden işte...

Heyecanlandım kusura bakmayın... heyecan hep saçmalatır böyle bana... Okul yıllarımda sırf bu heyecan yüzünden geçer not alamadığım sınavlar olmuştur inanın.

haa evet evet
uzattım sözü bağışlayın
neden seslendim size ve bu heyecan niye değil mi ya...

eee haklsınız elbette merak etmekte

siz beyefendi
siz
çok benziyorsunuz da ona
bunca heyecan da aslında bundan kaynaklandı işte..
yanlış anlayıp kusura bakmayın da..
neyse
çok oyaladım sizi
başınızı dinliyordunuz sakince...
uğurlar olsun bayım..
selametle...


dipteki not: modelliği için Büü'cüğüme teşekkürlerimle

5 yorum:

Elif Gizem dedi ki...

benziyor mu sadece, belki de ta kendisidir:)

Yazgüneşi dedi ki...

ahahaha
aynen ;)
hişşş çaktırmasak :P

http://kuzgunibeyaz.blogspot.com/ dedi ki...

"bakmalar denizi"nde cansever adam, "bakmalar görüyorum, gök ortası gibi karşımda" der..

anımsattınız..

selametle..

nil dedi ki...

yaaa tam ben yazacaktım ama, tıpkısının aynısı yaw diye :)))

Yazgüneşi dedi ki...

@kuzgunibeyaz, ah cansever adamı hatırlatabildi isem ne gurur verir bana...
teşekkürlerimle..:)

qnilim söyle masmavim yaw sen de söyle nolcek aklımız da sözümüz de bir işte :)