6 Eylül 2011 Salı

Tanıştırayım: Sayın iyi Saatte Olsunlarım....

Hani olur ya bazen..
İnsanın öylesine durduk yere
ortada sebep filan da yokken
içi sıkılır
yüreği daralır hani
Hah bildiniz di mi
İlla ki bir zaman herkese olur
İşte şimdilerde ben o psikoloji içerisindeyim...
Sebep dense
yok net bir sebep
hayatımızda gerçekleşen kimi köklü değişiklikler bir etken belki
lâkin sıkıntılı değil bilakis hoş mevzular bu değişiklik tabir ettiklerim
"ee kadın o zaman noluyosun"
diyeceksiniz
çekinmeyiniz deyiniz
zira ben de diyorum kendime...
Böyle kendimi dağ bayır vurasım falan var
hayır olsun inşallah..

kocaman bayram tatili boyunca bir yere kıpırdamadan ankara'ya hapsolmak mı yaptı ki beni böyle
hani aslında şikayetçi falan da değildim ki
iyi geldi zannediyordum bilakis
evde yapılacak mühim toparlama işleri vardı
çoğunu hallettim
yük kalktı evden
ve dolayısıyla benim sırtımdan

yok yok bu da olamaz sebep..

diyette oluşum mudur peki?
hani yiyemeyince sinir basar ya insanı
ama canı yemek isteyen zat-ı şahane yiyemiyorsa sinirli olur di mi ya
benim iştahım kapandı bodrum dönüşü
öyle birden cart diye
canım zerre yemekmiş tatlıymış falan istemiyor ve diyet de bu yüzden harika gidiyor
halihazırda hayli kilo verdiğimden aynaya yeniden bakabilir hale bile geldim hatta


Hmmm yaz bitiyo ya
ondan zaar..
hoş sonbahara da itirazım yok aslında
hani renklerine aşık olduğum bir mevsimdir

elbette dün bugün yarın ve daima ilk tercihim YAZ olacaktır o tartışılmaz da
ikinci tercih dense direk sonbahar derim..

belki de hüzün var diye bu mevsimde
hakikaten bu GÜZ pek hüzünlü bir mevsim...

hüzünlü evet ama ben hüznü severim
kasvet sevmediğim
kasvetli bulmuyorum ki Ankara'nın sonbaharını...
bir de uzun sürer genelde
ılıcık hava
kıtırdayan yapraklar falan
hiç de fena değil
hatta
resmen güzel canım işte



Eeeeee ne zıkkıma darlanıyosun kadın


manyak mısın?
di mi ama

iyi saatte olsunlar bastı bell ki


la havleeeeeeeeeeeeeee

13 yorum:

Parpali dedi ki...

Biliyor musun, sabahtan beri her selam verip, nasılsın diye sorana bunu söylüyorum ben de.
"İçim sıkılıyor."
Acaba bu hâl bana özgü mü diye merak ediyorum çünkü. Bir garibim yani. Her şey tatsızlaştı. Çok iyi anlıyorum seni.

Yazgüneşi dedi ki...

a hadi buyrun bakalım
pişti
iyi mi...
noluyosa bize
nck nck nck

duygu dedi ki...

ı-ıhhh ben yokum yaa ondandır, bildim ben :)

aynı halet-i ruhiye içinde olduğumu söylesem bilirim ki şaşırmazsın.

öperim yüreğinin daralan köşesinden..

Yazgüneşi dedi ki...

yürekyarım.. ruhikizim..
yokluğun kör kuyu zaten
omzun lazım acilen
anladın sen
ruh haline gelince
zerre şaşırmadım elbette..
ben de öperim en sıcacığından...

suve dedi ki...

tek suçulusu diyet bence, git güzel bi yemek ye, bak bakalım cennetin kıyısında mısın değil misin :)

Yazgüneşi dedi ki...

:))
valla canım istese diyet miyet demiycem oturup yiycem şöyle alasından lakin
nck
hiiiç istemiyorum
ve hatta efes içesin bile yok
ki bu şok edici bir durum
o kaaa yanii
pes

Ebru dedi ki...

Bugün uzaklardan bir arkadaşımla sohbet ettik nasılsın dediklerinde genelde eh iyi işte diyerek başlardım resmen sıraladım anlattıklarını.
Alıp başımı gidesim var gidip dönmeyesim var dağ bayır gezesim var saatlerce okuyasım yazasım var bir de hiç halim yok dedim:) Yalnız değilmişim.

suve dedi ki...

:)) hımm durum kötü o zaman, efes yaa bu boru mu, pes :)

Yazgüneşi dedi ki...

ebrucum asla yalnız değilsin..
durum orada
sonumuz hayrola du bakalım

suvebeyaz
yani düşün efes yani
pes ki
ne pesssssssss

Elif Gizem dedi ki...

mevsim geçişlerinden midir acaba bu sıkıntılar?
sonbahar da paylaşacağımız renkleri düşün, hüznün ortasına kurulacak tebessümlerimizi...
ferahlar belki için. içine bir bardak su serpmek isterim...

Yazgüneşi dedi ki...

Elifcem serpmez misin bitanem...
hem de en berrağından en lezzetlisinden :)
kelimelerin iyi geliyor bana
"yaz biter
iyi gelir sözcükler"
öperim mis mis

nil dedi ki...

ben okuyup da yorum yazana kadar geçmiştir dimi nescanım afakanlar :)

Yazgüneşi dedi ki...

geçti Nil'im geçti
daha iyiyim yani ;)