20 Eylül 2011 Salı

Ve Perde.....

Söz fotoğrafta bu defa.....







12 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Çok duygulandım Neslihancım,benim bebeğimde böyle okullu olucak mı?? Allah daha nice güzel günler göstersin.

Yazgüneşi dedi ki...

canım olmaz mı
oalacak tabi
hemde öyle çabuk olacak ki
diyeceksin nasıl yani yaaaaa!
valla bak demişti dersin

ve amin canım hepimizin evladına :)

Adsız dedi ki...

maaşallah :) hayırlı ugurlu olsun.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun Neslihancım
hem senin kuzucuğuna, hem de diğer tüm evlatlara

hayatlarının her dönemi başarılarla dolu olur inşaAllah

sevgiyle...

ekrem dedi ki...

yazgüneşi,çok özel bir gün olmuş sizin için...bugünü unutmamak üzere zaman sandına güzelce koydunuz.Kızına hayat boyu mutluluklar diliyorum...

beenmaya dedi ki...

maşallah nazar değmesin allah daha nice güzel günlerini, başarılarını, mutluluklarını göstersin :))

annesiningülü dedi ki...

hadi hayırlısı
darısı seneye başımıza :D

Yazgüneşi dedi ki...

çoooooook teşekkürler tüm iyi dilekler için
sevgiler...

Ebru dedi ki...

Çok güzel. Nice başarılarına tanık olmak dileğiyle öpüver gıdıdan olur mu.

y. dedi ki...

böyle gözlerim dolu dolu oldu. benim küçük s. gibi, ne zaman büyüttük biz dün karnımızda taşıdığımız bu çocukları. hep gülsün, hep umut dolu yarınları olsun...
kucaklıyorum...

nil dedi ki...

başladığı gibi böyle mutlulukla sürsün okul yaşamı, okulunu sevsin, okul da onu sevsin, çok ama çok iyi anlaşsınlar, öperim :)

Yazgüneşi dedi ki...

çook çok teşekkür ediyor sımsıkı kucaklıyorum...