3 Eylül 2011 Cumartesi

Yaz bitti....

y

usul usul uzaklaşıyor işte YAZ..
Ah en sevdiğim mevsim..
Nasıl da gelmenle gitmen bir okuyor yine..
Daha uzun kalsan keşke....

"Yaz Geçer Yine Gelir
Yaz Geçer iyi Gelir Sözcükler"

demiş ya Murathan Üstat..
iyi demiş
güzel demiş de

Yaz geçip, geri gelirken bir parça daha zaman alıp götürmez mi ömrümüzden..
zaten

"yaz bitti



bitmeyen şeyler kaldı geride






yaz bitti


yaz bitti


yüksek sesle söylüyorum bunu kendime


her yerde söylendiği gibi


yaz bitti


yaz bitti


hiç bir şey hiç bir şey


hiç bir şey


yalnızca üşüyorum şimdi"

dizelerini de bize getiren yine bizzat kendisi değil midir Murahtan üstadın...?

Diyecek söz yok ki bu dizelerin üzerine
Ben ne söylesem yavan kalmayacak mı işte...

Hoşgeldin demeli iyisi mi
Eylül'e
Hüznün mevsimine
Hazan'a



10 yorum:

suve dedi ki...

en sevdiğim mevsim yaz, güneşe aşığım ben de senin gibi :)

ve her eylül'de murathan mungan'ın bu dizeleri tokat gibi çarpar yüzüme..

Yazgüneşi dedi ki...

sorma sorma
tokat ki en okkalısından hem de ...

Parpali dedi ki...

"Yaz geçsin ve iyi gelsin sözcükler." Dileğim oldu bu cümle.

Yazgüneşi dedi ki...

benim de sevgili parpali
inan benim de dileğim bundan ibaret

nil dedi ki...

bir de şöyle dmeiş mungan, "bazı ayzlar uzaktan geçer"... ne hüzünlü, sonbahardan bile hüzünlü sanki..

Yazgüneşi dedi ki...

off Masmavim hem de ne hüzün...
en dibi..

Elif Gizem dedi ki...

"Yaz Geçer Yine Gelir
Yaz Geçer iyi Gelir Sözcükler",
gözlerimi dolduruyor bu cümle. sözlerle kollayasım geliyor tüm sevdiklerimi. cümlelere sarasım geliyor onları. en çok dokunarak sonra konuşarak ve anlatarak sevebiliyorum ben galiba.
ve eylül... en sevdiğim ay. o yüzden mutluyum sanırım.

Yazgüneşi dedi ki...

senin sözcüklerişn zaten o kadar özel ki...
yaz günlerime güneşin gözüme girmesini önleyen paravan
kış günlerime üzerime yayılıveren sıcacık battaniye
oldu hep sözcüklerin

hep mutlu ol...

Elif Gizem dedi ki...

bak şimdi şu yorumun güzelliğine. zaten duygusallığımız tavanda bugünlerde :(

Yazgüneşi dedi ki...

olsun kuzum.. bu da lazım bazen zaar ;)