11 Eylül 2014 Perşembe

...hayat dediğin akıyor işte...

Hülya ile yorumlaşırken geçen feyste çocukluk aşklarımız platonik takıntılarımız falan geldi gündeme..

Konu da İlhan İrem'in bir şarkısından çıktı.. Ben çocukken aşıktım bu adama dedim.. Sesinin buğusu etkileyici gelmişti zaar... Yoksa bakılınca pek de öyle aşık olunası bir hali yok..Zamane çocuklarından örneklersek bir Biret Pit bi Castin Biibır ne biliim bi Tarkan falan değil yani..
Gerçi çok belli olmuyo çocukluk hali.. Defnenin de ilk makarayı sardıklarından birisi bir hobit idi.. Yani değil tabi de görünüm itibari ile hobitimsiydi... :) gönül işte ota da bota da konası...


neyse saptırmamak lazım mevzuuyu
çocukluk gençlik platoniklerinden söz ediyorduk...
Benim İlhan İrem aşkım çok çocukluktan.. Sonra Türkler cazip gelmez olmuş olmalı ki pek Türk bir isim yok belleğimde ilk gençlik yıllarıma dair..

Mayami Vays diye bir dizi vardı... polisiye orada Mösyö lö karizma bir başrol oyuncusu var idi Don Johnson .. Hah benim en sağlam platonik takıntım oydu.. Yaşı vardı o zaman bile hayli.. Olgun mu seviyodum aklım ermezken nedir.. Sonre doğruyu bulmuşum neyse reel hayatta  :)


yalnız yeniden baktım da
iyiymiş haaa :P


gamzesine hasta olurdum.. adam bi gülerdi.. ben iptal :)
salak genç kızlık halleri

Sonra Bon Jovi var ...
Yalnız değildim.. o devirde Bon hayranı kızların nüfusu bir çin ediyordu muhtemelen.. fazlası vardır eksiği yoktur yani...

saç-baş-endam-yaptığı müzik..
normal yani...

Ve zamanın kült TV dizisi Kuzey ve Güney'in başlamasıyla hayatımıza giren adam... Masum surat.. kaslı vücut..

Kuzey Güney dedikse bizim yeni zamanda çevrilen dandik Türk dizisinden bahsetmiyorum elbette..
ünlü İngiliz Edebiyatçısı Charlotte Bronte'nin bir romanından uyarlanmış Amerikan iç savaşı Kuzey Güney çatışmalarını anlatan iyi bir dizi idi...
Bahsi geçen aktör akabinde Dirty Dancing filmini yaparak belleklerimize kazınmıştı.. O filmi hiç abartmıyorum yüz defa izlemişimdir kesin...

Evet bildiniz
Patrick Swayze....

 o da gamze surat modellerden... Seviyorum demek şu gamze mevzuunu ben...

içim burkuluyor ismini yazarken.. Pis kanser illetine yenik düşüp aramızdan ayrılıp gitmesi nasıl da acıtmıştı içimi yakın zamanda.. ışık olsun yolu.. huzurla uyusun güzel adam....

Bunlar en aklımda kalan en göze batan platonik aşklarım.. dahası da oluyordu elbet... genç kızlık halleri malum ;)

ama hepsi bir yana en birinci aşkım kimdi biliyor musunuz?
beni en etkileyen erkek odur..
hep de o kalacaktır..


evet küçük prens...

Okuma yazma öğrenir öğrenmez okuduğum ilk kitaplardan belki de...

(a-haaa ilk okuduğum romanı anımsayamadığımdan şikayet eden ben.. sanırım anımsadım.. vay canınaa.. Deniz, Selda ben bir Küçük Prensimmm...- Deniz bir defasında okunan ilk roman kahramanının kişinin kişiliğine işlediğini söylemişti ve ben mızmızlamıştım "anımsamıyorum" diye... birden vahiy indi :D)

Bu minicik erkek çocuğunun "gül"ü ile yaşadıkları etkilemişti çok beni...
Hala etkileyici bulurum...
Böyle bir kocam olsun benim demiştim...


Bu ilk aşk değil de nedir?
misss gibi de balll gibi de ilk aşktır işte...

Sık mı nostajik hislere kapılır oldum ben bu ara?
galiba

yaşlanma belirtisi mi ne?...

mümkün...
napalım
hayat dediğin akıyor işte....

4 yorum:

Deniz dedi ki...

Hatırlaman süper olmuş Neslihan :) Küçük Prens de bir efsanedir yani… Yakışmış

Veeee Don johnson gençmiş abiiii :)) Ben onu küçükken yaşlı görüyordum :)

kitap eylemcisi dedi ki...

Ghost ta tanışmıştım ben de Swayze ile sevilmez mi gamze:), yaşlılıktan değil de bazen hayatın döngülerinde oluyor böyle geri dönüşler ben çok severim , genelde ilkokul arkadaşlarıyla biraraya gelince sıklıkla da yaşarız anıları...

4ncü Ev dedi ki...

Çok hoş bir yazı olmuş, insanı geçmişe götüren ve gülümseten ... Don Johnson'a ben de tutkundum Miami Vice oynarken ... TV dünyasından hatırlayabildiğim ilk aşkım ise bir çizgi film karakteriydi ... "Şeker Kız Candy"deki Anthony ... sonra Anthony ölmüş ve Candy ona çok benzeyen ama esrarengiz Terry ile karşılaşmış ve ona aşık olmuştu ... tabii ben de :)

Yazgüneşi dedi ki...

Biz o diziyi izlerken sanırım o benim şimdiki yaşlarımdaydı :) kırklar olsa gerek.. :D

Eylemcim.. değil mi ya ara ara geri dönüşler iyi geliyor insana..

4üncü Ev.. CandyAnthony Terry.. efsanedir yaaa
biz çağlıların hangisinde izi yok ki... peeeh