16 Eylül 2014 Salı

Kitap Meydan Okuması-- Gün İki

2. Gün: 3 kere ya da daha çok okuduğun kitap

Şimdilerde pek yetişemesem de eskileri tekrarlamaya.. Çocukken daha çok okurdum beğendiklerimi dönüp dönüp..

Bir çok var üç defadan fazla okuduğum kitap..
Ancak ben Antoine De Saint-Exupéry - Küçük Prens'i seçtim yazmak için..
Çünkü o minik oğlan çocuğu benim ilk aşkım..
üç değil beş değil belki on defa okumuşumdur..
her defasında yeniden hayran olarak.. her defasında zevk alarak...


"Senin dünyandaki insanlar, dedi Küçük Prens, aynı bahçede beş bin gül yetiştiriyorlar, ama yine de aradıklarını bulamıyorlar orada...
-Doğru, bulamıyorlar, dedim
-Oysa aradıkları şey bir tek gülde ya da biraz suda bulunabilir.
-Elbette, dedim
Küçük Prens ekledi:
-Ama gözler kördür. Yürekle aramak gerekir"


Çiçeğini arayanlara..
Gözlerinizi yumun.. Yüreğinizi açın işte gülünüz tam da oracıkta....

3 yorum:

atalet-buduar dedi ki...

=) benim listemde de.. farkli nddenle ama kucuk prens var..

Yazgüneşi dedi ki...

hmmm merak ettim bekliyorum dört gözle

Adsız dedi ki...

durgun akardı don...
buna durgun don diyene küserim bunuda baştan belirteyim...
şolohov hazretleri

savaş ve barış illaki

martin eden

raskolnikov

hitlerin psikopatolojisi

ritspa ve kral

brawonun bütün kitapları dandik digital kale dahil

ay sayamadım

ben eski okduklarımı düzenli aralıklarla okurum nes aklıma bunlar geliyo bilemedim