18 Eylül 2014 Perşembe

Kitap Meydan Okuması - Gün Dört

4. gün: En Sevdiğin Serinin En Sevdiğin Kitabı

Yaşar Kemal'in Ada serisi demiştim ya dün

İşte Onların içerisinde en çok 2. Kitap olan "Karınca'nın Su İçtiği" olanını sevdim ben..

Her şeyden önce ismi çok dikkatimi çekmişti, seriyi okuma kararı alma sebebim de bu 2. kitabın ismi aslında

tabi sadece ismi sebebiyle değil, tamamını okuduktan sonra verdiğim kararla  anlatımı ve akışı dolayısıyla da en sevdiğim diyorum Karıcanın Su İçtiği'ne..

kitabı açınca karşılaştığım şu deyiş de iyice sarıp sarmalamıştı beni..
Unutulmazlarıma geçip oturdu böylelikle.. :)



Dün serilerden bahsederken Yaşar Kemal'den sonra aklıma gelen bir başka seri ise aslında hiç ama hiiiç tarzım olmayan pek de okumayı sevmediğim polisiye türünden bir seri idi..

Çok yakın bir dostumun aşırı ısrarına dayanamayıp almıştım ilk kitabı
ve kendimin de hayret ettiği bir hızla soluk soluğa heyecan içinde okuyup bitirivermiş hemen akabinde devamını almıştım
3 kitaplık bir seri
Stieg Larsson adlı bir yazarın Millenium serisi
Stieg Larsson bu seri ile dünya çapında üne sahip olmasına rağmen yazık ki 50 yaşında erkencikten öldüğü için görememiş şöhretini.. ne yazık :(

-Ejderha Dövmeli Kız
-Ateşle Oynayan Kız
-Arı Kovanına Çomak Sokan Kız

3'ünü de heyecanla okumuştum ama 3 ü içinde hangisi denirse kesinlikle ilki
Ejderha Dövmeli Kız...


Bana "tarzım değil amaaan okumam" cümlesinin anlamsızlığını kanıtlayan seridir.. :)
bahsetmeden geçemedim işte biraz dünün sorusuna bugün yanıt vermek gibi olsa da ...

fotoğrafı buldum da..
Ekim 2012'de okumuşum.. Melek Pandam daha hayattayken..
offfffff öyle özledim ki kara kızımı........

bu ekose pijamadan da vazgeçemedim gitti.. :) her fotoda var

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yahu zaten seri kısmını anlayamadın serinin en sevdiğini hiç anlamadım şimdi...

durgun donun ilk kitabını çok severim mesela oldu mu?

:))