15 Eylül 2014 Pazartesi

Kitap Meydan Okuması-- Gün Bir

Bu aralar facebook'da kitaplarla alakalı meydan okumalar moda oldu..
Önceki yıllarda blog dünyasında mim ler modaydı, face'e bulaştı ismi değişti meydan okuma oldu..

Bu arada faceteki kitap meydan okuması boyut değiştirip soru cevaplamaya dönüştürülmüş blog aleminde
her güne bir kitap sorusu..
Sevgili Leylak Dalı'ndan öğrendim ben..
Düzenli olarak her gün yazabilecek miyim emin olamasam da ben de katılmak istedim bu meydan okumaya..

Bugün ilk gün
ve ilk soru

1. gün: Geçen sene okuduğun en iyi kitap..

Hakan Günday / AZ

2013 senesinin son aylarına dek Hakan Günday hep elime alıp alıp bıraktığım hep okumak istediğim ama bir türlü okuyamadığım bir yazardı... En sonunda Az'dan başlamalı dedim..
İyi ki öyle yapmışım...
Beni en çok etkileyenler lstesinde üst sıralara yerleşiverdi...
Okurken fena halde allak bullak ettiği doğru.. Kimi zaman içerdiği şiddetten başım dönüp gözlerimi kitabın sayfalarından ayrımak mecburiyetinde hissettiğim anlar oldu kendimi..Çocuk şiddeti vardı... Mide bulandırıcıydı...Ama bir o kadar da gerçeğin ta kendisiydi..
Kurgu için başlarda "hayal kırıklığı mı olacak nedir.. çok Türk Filmivari" diye düşünsem de ilerledikçe fikrim değişti...Ama her şey bir yana Oğuz Atay...Bu kitaptaki Oğuz Atay etkisi büyüledi beni..Yeniden okumayı istedim., yeniden.. Çünkü dönem dönem Oğuz Atay'ı hep yeniden okumak isterim ben.. Alır karıştırırım.. 
2013'te bir çok güzel kitap okudum evet ..
Ama AZ en ÇOK bende kalan oldu sanırım...


2 yorum:

Adsız dedi ki...

nes naber:))

bu kitap konusunu kaçıramam bende katılıyorum senin aracılığınla artık sen ilgili makama iletirsin dilekceylen:))

başlıyorum cevaplara

hitlerin psikopatalojisi

Yazgüneşi dedi ki...

absalommm hoşgeldin yeniden hiç sesin solğun yoktu :)

bak şurada bizim bu katıldığımız meydan okuma 30 gün devam edecek :)

http://leylakdali.blogspot.com.tr/2014/09/kitaplarla-gelin-bana.html