27 Eylül 2014 Cumartesi

Kitap Meydan Okuması: Gün Onüç

13. gün: En sevdiğin yazar

Yok ben bu soruda pes edeceğim.. cevaplayamayacağım...
Ben hangi birini seçeyim.. Türk yazarlara mı bakayım, yabancılara mı? Klasikleri yazanları mı gözden geçireyim ne yapayım?

Meydan okumaların bu sorusunda havlu atıyorum... Hiç isim zikretmek istemiyorum.. Sanki birini yazarsam diğerine ihanet etmişim gibi hissederim...

Soru cevapsız kaldı post fotoğrafsız kalmasın bari
okuyan Nes karesi olsun bir tane bu postun sonunda..


Yazarını seçemeyen kadının portresini takdimimdir efendim:

f: otoportre

2 yorum:

Kitap Eylemi dedi ki...

benim de havlu atacağım soru bu olurdu herhalde , tercih çok zor ..Aslını istersen ben yorumumda fotoğrafı ne kadar beğendiğimden bahsedecektim :D Kitabın adını rica edeyim ve ojeleri böyle renkli sürmek , kitaplar , renkli dünyalar, ne kadar hoş olmuş bayıldım , bayıldım:D

Yazgüneşi dedi ki...

Eylemcim yaa evet seçim yapamadım bu soru çok zor geldi vallahi
bildiğin tüydüm :)

fotoğrafı beğenmene sevindim :) kendimizi anlatan bir özportre çekmeye çalıştığımız bir proje sırasında çektiğim bir kare idi.
Elimdeki kitap Marcel Proust-Kayıp Zamanın İzinde
:)
ömür törpüsü de diyebiliriz kendisine :)