29 Eylül 2014 Pazartesi

Kitap Meydan Okuması - Gün Onbeş

15. gün: En sevdiğin erkek karakter

hadi hoppaaaa.. yine çuvalladık
gitgide zorlaşıyor mu sorular ne
ya da bende bir sorun var..
seçemiyorum ki...

İlk aklıma geliveren ilk aşkım.. Küçük Prens'im.. Minik adamım..

Biraz zihnimi zorladığımda okuduklarımdan aklıma yer eden erkek karakter kimdir diye...

Richard Bach'ın Mavi Tüy'ündeki Donald Shimoda ... Mesihlikten istifa etmiş bir pilot eskisi. wuuuu, tam da aklımda kalacak beni etkileyecek bir adam.. Kurduğu cümleler bir ömre bedel zaten...

misal:

"...eğer özgürlüğü ve mutluluğu çok istiyorsan, senin dışında bir yerde olmadığını görmüyor musun? Sende olduğunu söyle sende olsun! Seninmiş gibi davran senin olsun..."

Bunlar felsefesi ile beni etkileyen erkek kahramanlar..
bir de yakışıklılıklarıyla akılda kalangiller var ki, her ikisi de aynı seriden...
Yüzüklerin Efendisi..

İlki Legolas.. ki zaten Bir Elf olduğundan yarışa 5-0 önde başlıyor
ve diğeri Aragorn....
Dünyalar güzeli Elflerin Elfi Arwen'i kendine aşık edebilmiş, benim gibi zavallı bir ölümlüyü mü edemeyecek yani...
nck nck nck :)

Her iki karakter de okurken pek hoşuma gitmişlerdi filmde konuyu yansıtması açısından aradığımı bulamadıysam da karakter seçimleri fena değildi..
Aragorn'da hayalkırıklığı yaratmadı kesinlikle, Ama Legolas pek hayalimdeki gibi değildi filmde
yine de filmden  bir Legolas ve Aragorn fotoğrafı ile süsleyeyim diyorum bu postu da madem :)

Pek de aradığımı bulamadığım Legolas:

ve hayallerimle örtüşen Aragorn:





Hiç yorum yok: