4 Eylül 2014 Perşembe

Defnesel Diyaloglar

Defne koca kız oldu..
9 yaşında artık....
vay canına..
zaman pişt ne hızlısın sen
ayıp
ağırdan al..

neyse..

büyüdükçe iyice yetişkin gibi görmeye başlamış olmalıyım ki aramızda geçen diyalogları kaydetmez olduğumu fark ettim..
oyda o minnak bir kız çocuğu hâlâ..
hem de sık sık boyundan büyük laflar eden bir kız çocuğu..

Tatildeyken; anneannesini doğum günü için aldığı küpenin ucu kırılmıştı, geçen gün Kızılay'a kuyumcuya gidip yaptıralım dedik düştük yola.
Dolmuşa bindik en ön sıraya oturduk
en arka sırada bir kadıncağız telefonla konuşuyor.. öğretmenmiş... grubumu dolduramadım düşünüyor musunuz çocuğa ders aldırmaya şeklinde kafadan pazarlıkta teyzem... Ama yok böyle bir yüksek sesle sohbet.. Abartısal..
Epey konuştu.. Karşıdaki veli ne dediyse..
"ayyy ben sizi çok yakınım görüyorum yoksa bu telefonu eder miydim? Ben hiç kimseye söyleyemiyorum öğrenci açığım var diye, oysa sizi rahatça aradım"
dediğinde bizim bilmiş
"Hııı kimseye söyleyemiyorsun ama artık buradaki herkes biliyor"
dedi son derece ciddi bir ifade ile.. Ben annesiyim minik bir kahkaha attım rahatlıkla ama sağa sola bakınınca dudaklarını ısıranlar gülmemek için hayli fazlaydı.. Usulca dönüp defnoşa gülümseyen şöför amca da cabası :)

Bizim kızın dolmuşta algısı mı çenesi mi açılıyor artık bilmem, aynı gün yine dolmuşta dönüş yolundayız..
Bayan çene konuşup duruyor..
"Anne anneannem bebekken ne tatlıdır di mi, küçülse yine öyle de sevsek..Sen hatırlıyor musun anneannemin bebekliğini?"

"Sence Defne? Hatırlıyor muyumdur?"

kısa bir duraklama, muzip bir gülümseme ve yapıştırılan cevap..

"yok yahu.. anneannem bebekken sen daha dedemdeydin!!!!"

ve yine benden yükselen minik bir kahkaha..
hayır evde olsam koyvereceğim de
dolmuşta olmuyor ki...

Zamane işte :D

sorguladım bir de sen birinden mi duydun bu sen babandaydın falan muhabbetini diye..
Yoooo
kendim düşündüm..
annesinin içinde bebekleşebilmek için çocuğun babadan gelip yarışan sonra da kazanan sperme ihtiyacı yok mu?
--evet var..

-- ee işte onu düşündüm..

manyahhhh yaaa
bilmiş nooolucek...


f: nkt--temmuz 2014--bodrum

1 yorum:

annesiningülü dedi ki...

"sen daha dedemdeydin" demek benim aklıma gelmez Defne, sen çok yaşa :D